Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Å fy flate ass, har nå hørt nesten hele ice cube albumet og er så mektig imponert, snakk om comeback... Dette skal også i den mer lovlige delen av samlingen min så snart jeg ser det i platebutikken.. Anbefales på det varmeste, er ice cube som vi alle liker og elske  :love:

Why we thugs hadde jo så fet beat atte skukke vært lov, og konge tekster.

Child suport samme som over...

Orker ikke skrive mer for nå skal dette bange resten av kvelden mens jeg leser til teori prøven... Download, kjøp en bootleg, få av en kompis samme faen skaff det!

6242367[/snapback]

told ya! :D

Bare ett album jeg har digga så mye hittil i år, og det er Ghostface Killah-Fishscale

6242425[/snapback]

Ja ghostface albumet var også en utrolig opptur på mere labert plate år så langt... Bustah Rhymes albumet er ganske fett det også....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit, takk skal du ha. Må vel skaffe det da, på en måte :)

Edit: Ja, ser ut til at jeg må sjekke ut Busta Rhymes sitt nye også! Jeg er så enig, Fishcale var en opptur for Ghostface. Sanger med god tekst, og ikke minst beats.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Yo, Stress.no kjører fortia et musikkvideo program på ZTV. Crossfade heter det, og de sender det alt fra det nyeste til Ice Cube, til gamle 90 talls slagere med Dr. Dre.

Sikkelig hyggelig å sitte med datan og det i bakgrunnen. Om du har Canal Digital kabel-tv får du den inn... Det får i allefall jeg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Yo, Stress.no kjører fortia et musikkvideo program på ZTV. Crossfade heter det, og de sender det alt fra det nyeste til Ice Cube, til gamle 90 talls slagere med Dr. Dre.

Sikkelig hyggelig å sitte med datan og det i bakgrunnen. Om du har Canal Digital kabel-tv får du den inn... Det får i allefall jeg.  :thumbup:

6242638[/snapback]

Er så nedsig at når crossfade går nå til dags er jeg på skolen :( er somregel mye fete videoer der istedenfor mtv som ser ut til og ha kuttet drastisk ned på hip-hopen. Og svisj hip-hop som sender så mye crap :(

EDIT: Crossfader er jo ikke akkurat noe nytt som er kommet da :p har gått en 2år eller noe sånt..

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar

Har dere hørt nye sangen til Lil' Jon? Snap Yo Fingers. Kul musikkvideo i alle fall :)

Edit: Cerfik. Trenger gode sanger fra Lil' Wayne og ellers andre kjente Dirty South-rappere.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Har dere hørt nye sangen til Lil' Jon? Snap Yo Fingers. Kul musikkvideo i alle fall :)

Edit: Cerfik. Trenger gode sanger fra Lil' Wayne og ellers andre kjente Dirty South-rappere.

6242707[/snapback]

Ja har det vettu. En fin liten sang fra Lil' jon. :)

LiL Wayne? Da kom du på den rette adresse. Bruker ofte å hør på han..

Don't Know weezy

Feel me

Money on my mind

You want war

Hit em up

Fireman

ps. gode andre kjente rappere? Sjekk den første posten min i denne topicen - der har du alle de be$te ;)

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

6242707[/snapback]

Wayne's Worlds Part 2 albumet er ganske fett (Lil' Wayne)

Og Postet mye fete dirty artister for et par sider tilbake så bare og bla, er for trøtt nå til og poste på nytt :p

God natt til alle hodene her...

Lenke til kommentar
Eminem er dyktig han, det skal han få, men det finnes så utrolig mye bedre musikk enn det han lager.

De siste åra har Eminem gått fra å være en bra rapper, med bra sanger, til pop musikk og bare tull og tøys.

6240448[/snapback]

Jeg vil ikke si at det han lager nå er noe dårlig...Men det er utrolig dårlig til å være HAN :dontgetit:

Men popmusikk det er det ikke....tull og tøys - ja noe :whistle:

Men han har mista Slim..what can ya do?

Lenke til kommentar

Vil jo påstå at det Eminem lager nå er popmusikk jo. Hva ellers vil du kalle det? Det er jo så frieri til fjortiser som det kan få blitt...

Nei, han var mye bedre før. Nå er det så mye annet bra man kan høre på, så jeg driter egentlig en lang marsj i hva eminem foretar seg.

Btw, er det flere her som hører på dansk hip-hop? Er jo utrolig mye bra der. L.O.C for eksempel.

Lenke til kommentar
Ghostface

T.I.

Mobb Deep

Cam'Ron

Ice Cube

Busta Rhymes

E-40

Yung Joc

Mange bra 2006 utgivelser så langt!!

6248163[/snapback]

Jepp! Så kommer vel Tupac ut med den siste originale plata i år og..? Eller var det til neste år? Anyway, bra år hittil! :D

Lenke til kommentar
Vil jo påstå at det Eminem lager nå er popmusikk jo. Hva ellers vil du kalle det? Det er jo så frieri til fjortiser som det kan få blitt...

Nei, han var mye bedre før. Nå er det så mye annet bra man kan høre på, så jeg driter egentlig en lang marsj i hva eminem foretar seg.

Btw, er det flere her som hører på dansk hip-hop? Er jo utrolig mye bra der. L.O.C for eksempel.

6245799[/snapback]

amen, det eminem lager i dag legger jeg under pop musikk, eller hip-pop om du vil!

L.O.C er helt gangsta, har bare hørt litt av han, men han har sykt fet flow!

Lenke til kommentar
Mobb Deep

Cam'Ron

E-40

Yung Joc

Mange bra 2006 utgivelser så langt!!

6248163[/snapback]

*Drikker litt Haterade for å gjøre seg klar*

Erm, hvordan kom disse 4 med på listen din over bra utgivelser i år? Det verste må være E-40. Han NEKTER å flowe i det hele tatt. Sier som Eminem sa: "I'm only being real when I say nobody wants to hear their grandfather rap".

Pearly Gates har forøvrig den verste beaten jeg har hørt på en stund, og hooken gjør meg kvalm. Og jeg trodde du var G-Unit-hater? Hvis du ikke er det, fiks avataren din! ;)

Cam'Ron har jeg vært inne på før. Som noen kanskje har fått med meg takler jeg ikke alle de teite ordspillene han insisterer på å dra i alle sangene han er med i. Får meg til å tenke på sanger jeg sang i barnehagen.

Yung Joc er bare enda en stereotyp southern-rapper. Young Jeezy v2.0, og Jeezy var heller aldri bra. Jaja, nå er jo Joc signet til Diddy, så om to år vil ingen komme til å vite hva faen han driver med. Heia badboy!

This powerful post has been brought to you by:

haterade-logo.jpg

PS: Skal sjekke ut Ice Cube-skiva. Så videoen til Why We Thugs for en stund siden, og likte låta. Var litt sprøtt å se Ice Cube med en grill i kjeften, men men.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...