SnowDOG_ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Proof Ft Chino XL-Our Time Sånn rap skal vera! 6088585[/snapback] Lenge siden eg har hørt noe nytt med chinoXL. Har han kommet ut med noe nytt i det siste forresten? Trenger å komme ut med noe nytt nå om han ikke har gjort det alt. Noe tung og rått som de forrige. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Proof Ft Chino XL-Our Time Sånn rap skal vera! 6088585[/snapback] Lenge siden eg har hørt noe nytt med chinoXL. Har han kommet ut med noe nytt i det siste forresten? Trenger å komme ut med noe nytt nå om han ikke har gjort det alt. Noe tung og rått som de forrige. 6137867[/snapback] Skal me sjå.. *TenkaSegOm* Sista album: Poison Pen..? 2005 So har han og vå med i div. mixtapes, f.eks. Collabs Tape 2006, Hand 2 Hand: Official Mixtape Instruction Manual 2006, da er vel dei nyaste.. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Sjekk ut denne gruppa fra Sandefjord;D Lytt/last ned. Knock yo'self out! North Side Clique Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 North Side Clique hørtes ut som en gjeng med hvite forstadsgutter som prøver å få frem hvor hardt og gangsta det er å bo i norge, men for all del, de får holde på som de vil, synes bare det blir for teit. god natt Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 North Side Clique hørtes ut som en gjeng med hvite forstadsgutter som prøver å få frem hvor hardt og gangsta det er å bo i norge, men for all del, de får holde på som de vil, synes bare det blir for teit. god natt 6145232[/snapback] Bare en person i gruppa som er "Hvit" per de fleste definisjoner, bare sånn at det vites at de vet hva de snakker om. Hva synes du er teit? Smaken er som baken Men de lager litt "hardere" hip hop enn norske folk er vant til. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Sorry, ass, de burde forbedre: engelsken, flowen, beatsa osv. Men det var ikke så aller verst. Stå på videre. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Sorry, ass, de burde forbedre: engelsken, flowen, beatsa osv. Men det var ikke så aller verst. Stå på videre. 6145828[/snapback] Hyggelig at dere tester ut da! Jeg vil bare høre hva folk synes om dem.. Jeg synes det er bra for ät de er så unge, har hjemmestudio og lager alt selv.. Nysgjerrig på hvilken låt dere hørte.. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hørt igjen om alle låtene som var linka til på siden dems, falt ikke helt i smak ass. De har potensiale abbsolutt, men de må jobbe med beats og flow og prøve på å forberede engelsken(det er ikke så lett men prøve) Kan hende de forbedrer seg over de neste årene Men ville ikke kalle dette litt "hardere" hip hop enn norske folk er vant til. det blir litt feil for jeg hører på det meste og har alltid gjort det, finnes mye mer "hard" musikk enn dette... Men de får stå på så kan det hende det blir noe skikkelig ut av det.. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hørt igjen om alle låtene som var linka til på siden dems, falt ikke helt i smak ass. De har potensiale abbsolutt, men de må jobbe med beats og flow og prøve på å forberede engelsken(det er ikke så lett men prøve) Kan hende de forbedrer seg over de neste årene Men ville ikke kalle dette litt "hardere" hip hop enn norske folk er vant til. det blir litt feil for jeg hører på det meste og har alltid gjort det, finnes mye mer "hard" musikk enn dette... Men de får stå på så kan det hende det blir noe skikkelig ut av det.. 6147716[/snapback] Takk for respons:) De har absolutt forbedringspotensiale da! Det skal dem ha;) Jeg liker mange av sangene deres.. og man kan ikke forvente at de skal lage proff musikk når de ikke er profesjonelle.. Klart det finnes mye mer hard musikk enn det dem driver med:) Jeg mente bare at nordmenn er vant til litt mer soft hip hop, sånn generelt.. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Klart det finnes mye mer hard musikk enn det dem driver med:) Jeg mente bare at nordmenn er vant til litt mer soft hip hop, sånn generelt.. 6148151[/snapback] Nordmenn sånn generelt? Hva tenker du på da? altså hvorfor tror du "vi" er mer vant til soft hip-hop? Og hva legger du i soft hip hop? Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Klart det finnes mye mer hard musikk enn det dem driver med:) Jeg mente bare at nordmenn er vant til litt mer soft hip hop, sånn generelt.. 6148151[/snapback] Nordmenn sånn generelt? Hva tenker du på da? altså hvorfor tror du "vi" er mer vant til soft hip-hop? Og hva legger du i soft hip hop? 6148287[/snapback] Hm.. jeg vet ikke helt hva jeg mente;) Litt sånn derre kommers pop-hip hop.. tror jeg..hehe Dette er vel litt mer sånn gangsterhiphop?`Uten at jeg er ekspert på området.. Lenke til kommentar
zody Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Yepp......... Har nettopp laget en editmix med Roger "Zapp-band" Troutman. Mulig dette er for oldschool for dette stedet, men det er funky og Troutman har jo vært med en god del av de mest kjente hip-hop'ere (Ice Cube, 2pac....) Lytt her: www.home.no/zody Endret 22. mai 2006 av zody Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Yepp......... Har nettopp laget en editmix med Roger "Zapp-band" Troutman. Mulig dette er for oldschool for dette stedet, men det er funky og Troutman har jo vært med en god del av de mest kjente hip-hop'ere (Ice Cube, 2pac....) www.home.no/zody 6156043[/snapback] Ah Roger Troutman ja han har mye fet funk og greier han ass... More bounce to the ounce Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Noen som vet hva den sangen som går i bakgrunnen på Sone2 reklamen på Tv2 heter? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Noen som vet hva den sangen som går i bakgrunnen på Sone2 reklamen på Tv2 heter? 6163979[/snapback] Hold deg til topic Uansett, om sanger du ikke vet hva heter som du hører, så skal du helst spørre i Lurer du på hva sangen heter?-tråden. Lykke til! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Dagens gledesutbrudd: Dagspass er bestilt, soveplass er ordnet og jeg har blitt øltørst allerede. Jeg jetsetter til Kristiansand den 4. juli for å se Kanye West LIVE på Quart 06! Gleder meg allerede, blir jævlig ålreit å drikke pils i sola, ha et halvt øye på Slim Thug-konserten og slappe av! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Gratulerer. Da burde du også få med deg Grime All Stars og Lady Sovereign. (Sistnevnte er valgfri, hun er ei man enten hater eller... en man liker ganske godt) Plasticman lager syke beats og JME er utrolig skilled, jeg har CDen hans. Resten av de er ikke fullt så gode, men dette burde du få med deg, og gi meg en stemningsrapport. Skulle gjerne vært der selv, men er uheldigvis i Portugal den uka. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 hva synes folket om den nye Lloyd banks låta da? Lloyd bank-my house Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Noen som har sjekka ut den nye sangen til OutKast enda? The Mighty O heter den. likte den ikke så mye første gangen jeg hørte den men nå liker jeg den plutselig mye mer.. dere bør absolutt sjekke den ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg