jinriksha Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Alis og Dr S - 20 000 tomme seter ha ha Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Mos Def & Talib Kweli - Blackstar (Redefinition) Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 synes personlig ikke blackstar albumet var noe særlig tess... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 skjerpings Black Star-albumet er meget bra, i tillegg til at det fikk stor innvirkning på undergrunnshiphopen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jo men for faen da, selv om ANDRE sier "Det er bra", trenger man ikke like det selv. Det er saueflokkmentalitet, det. La oss kun høre på det som er "riktig" og "underground" nok, alt annet er bare møøøøøøl. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Kommer jo et par til quarten Bla. Slim Thug og Bun B Men T.I har og pelle ræva si ned hit 6042653[/snapback] Det har han! Sant skal være visst, hvis han kan komme i høst eller neste sommer så kommer jeg garantert til å være hos han Uansett, har fått dilla på Alicia Keyes og Destiny's Child! Hilsen meg. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 thendrup: har hørt mye på begge artistene for seg selv, og det er få ting jeg liker mer i musikkens verden, som jeg sa personlig synes jeg ikke det var så utrolig bra, og hvorvidt det gjorde noe med undergrunnshiphopen eller ikke så vil jeg stå fast ved det Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 seff, du skal få mene hva du vil, men jeg syns det er et kjempealbum Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Necro og Non Phixion er skikkelig rap, så og si den eneste Hip Hoppen jeg hører på egentlig. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hm, anbefalinger i dag: L.O.X. - Recognize Lloyd Banks - 'Til the End (faen, Banks kan faktisk være en storyteller! Hør på 1. vers) Mobb Deep - Hell on Earth (I leave a nasty taste in your mouth like Guiness ) Fred ut! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kommer med et par andbefalinger siden jeg titter innom. Pharoahe Monch - Simon Says(beaten regner jeg med de fleste har hørt. konge låt mener nå jeg ) Vågard - Feita (Den e bare feita rett og slett The D.O.C. - The Shit (westcoast låt på høynivå, hva mer kan man ønske? ) Mobb Deep - Win or Lose(den er digg rett og slett) Fred ut.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Mobb Deep lager fabelaktige sanger! Skaffet Win Or Lose og Hell On Earth. Sjekk også Paid In Full og Shook Ones. Siden dere bruker ''Fred Ut'' og ''Peace Out, så vil jeg si det på italiensk: Pace, armonia Endret 8. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hva synes folket om T.I og den nye platen KING? Syns den virker bra, foruten om noen svake spor. Ganske fet plate, så kanskje jeg gidder å kjøpe den engang den ligger på nice price. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 @Lord: Hvis du ser litt lengere bak i tråden her, så skryter jeg stort av T.I. King albumet! Det er det beste jeg har hørt av T.I. hittil og er blitt helt hekta på den Dirty South-rapperen. Han er nok den beste fra sør, ingen tvil om det. Beste låtene i abumet er: What You Know, Front Back, Ride Wit Me, Why You Wanna, Top Back og Undertaker. De andre er helt greie Må si at Ride Wit Me er fresh å høre på. Armonia Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 hører på Kool G Rap - 4, 5, 6 nå FOR et album! Det er ingen rappere i dag som kan flowe som Kool G Rap Lenke til kommentar
bluntmant Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei folkens, hører Wu kommer til Oslo i juni. Noen som har noe mer detaljer rundt det ? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei folkens, hører Wu kommer til Oslo i juni. Noen som har noe mer detaljer rundt det ? 6074398[/snapback] alt jeg vet er detta Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Her er mer: http://www.nrk.no/kanal/nrk_p3/5660102.html http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115681 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Kan dere anbefale album som ligner på Dr.Dre's The Chronic og Snoop's Doggystyle? "G-funk-album" altså... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Tja... Hva med Warren Gs Regulate... G Funk Era-album som kom ut i 1994? Du har sikkert hørt den mest kjente låta fra albumet, Warren G feat. Nate Dogg - Regulate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg