xD^^ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Gruppa "Run DMC" da, ok? Der fikk jeg tre kjappe innlegg. Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Da var det igjen klart for en haug med nye album. På tide! Sage Francis - Sick of Waging War Sage Francis - Personal Journals Pastor Troy - Stay Tru Lupe Fiasco - Food & Liquor Lord Finesse - From The Crates To The Files The Lost Sessions CD Gnarls Barkley - St. Elsewhere Da Backwudz - Wood Work Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 HAHA, han med det lange håret i Ying Yang Twins er ekstremt artig. Så på MTV Cribs i sta. Måtte bare si det Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) HAHA, han med det lange håret i Ying Yang Twins er ekstremt artig. Så på MTV Cribs i sta. Måtte bare si det 6023705[/snapback] Tror han har ADHD eller noe i den duren. Nå fikk jeg plutselig veldig lyst på den siste Roots Manuva-plata, men jeg har ikke penger. Søren. Endret 1. mai 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) HAHA, han med det lange håret i Ying Yang Twins er ekstremt artig. Så på MTV Cribs i sta. Måtte bare si det 6023705[/snapback] Hvafaen, ekke du bannet? - Tenkte på "sleep4life". Endret 1. mai 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 jeg hørte noe fælt svensk rap på radioen i dag....det åpnet med ganske fet trompet spilling, men noe utover det var det bare noe skit, han hadde en forferdelig stemme til å sitte å høre på, å teksten var bare dum....rett og slett stygg sang,å det var akkurat som han manglet innlevelse i det han "sang"...måtte bare si det, siden dette faktisk er tråden man diskuterer hip-hop Er så glad for at tivolien min har sånn fin tune skru knott Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 veldig sjelden man hører bra ræpp på radion uansett Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 veldig sjelden man hører bra ræpp på radion uansett 6027106[/snapback] Det som er kjipt som regel er det kun sånn vg liste rap som kommer på radioen. Noe av det er litt feita men kommer som oftest bare crap Derfor jeg digger et par av winamp sine web radioer mye bra der fra tid til tid Komme med et par låt anbefalinger mens jeg titter innom Youngbloodz - Presidental (fet dirty south låt mener nå jeg) Organism 12 - Vi e bra (norske hoder kjenner kanskje beaten fra onkl P sin fuck einar ? ) Loop Troop feat. Petter - Toop doogz (knall låt) M.O.P. - Follow Instructions (en låt jeg ikke har greid og kvitte meg med siden albumet kom ) Fred ut Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 heihei! Jeg lurte på om det var noen som hadde noen tips til det å bynne med grafitti? Hvor mye maling som går med f.eks. eventuelt alt det andre... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Er det noen som kan poste noen fine rap sanger som har tekst med mening i? Som f.eks. Gang Starr - Moment of Truth og noen Eminem sanger? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Oovs kan sikkert komme med en hævv Common-låter til deg Fikk meg ny musikk i dag: Kazi & Oh No - The Plague (2004); Stones Throw-gutter, selvom albumet er gitt ut på en belgisk label O.C. - Starchild (2005); "gammel helt" fra DITC, crewet til bl.a. Big L og Fat Joe. Albumet er gitt ut på en japansk label. etter første gjennomlytting: Endret 3. mai 2006 av unge_thendrup Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Er det noen som kan poste noen fine rap sanger som har tekst med mening i? Som f.eks. Gang Starr - Moment of Truth og noen Eminem sanger? 6036237[/snapback] Jeg skal hjelpe deg. Common - Be (Intro) Gang Starr - JFK 2 LAX Common feat. Lauryn Hill - Retrospect for Life Talib Kweli - Get By Talib Kweli - Miss Hill Kanye West feat. Jay-Z & J.Ivy - Never Let Me Down (ikke hør på Jay-Z sine vers) Gang Starr - My Advice 2 You Gang Starr - Eulogy Gang Starr - In this life...(feat. Snoop Dogg) Common - It's your world pt. 1 (feat. Lonnie "Pops" Lynn & Bilal) Prøv noen av dem, du Dagens anbefaling: Dilated Peoples - Clockwork Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Er det noen som kan poste noen fine rap sanger som har tekst med mening i?Albumet: Paris - Sonic Jihad http://www.guerrillafunk.com/advertising/sonicjihad.mov (pass opp, høy lyd!) Endret 4. mai 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 HEADS UP: Guru har konsert på Rockefeller i morgen kveld. Jeg har dritlyst til å gå, men må i konfirmasjon. Jeg foreslår at en av dere drar dit og filmer hele konserten i DVD-kvalitet. ... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 hadde vært no med en tur til oslo i sommer ja... Wu-Tang-konsert! KRS One-konsert! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 hadde vært no med en tur til oslo i sommer ja...Wu-Tang-konsert! KRS One-konsert! 6041261[/snapback] Det hadde vært noe ass var på rza og cilvaringz konserten i oslo for et par år siden. Var fett ass... Men får "nøye" meg meg Quarten i sommer masse fete hip-hop folk der i år ass Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg håper T.I. kan komme til Norge en gang Det hadde vært kjempe morsomt, en Dirty South Rapper hit! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg håper T.I. kan komme til Norge en gang Det hadde vært kjempe morsomt, en Dirty South Rapper hit! 6042418[/snapback] Kommer jo et par til quarten Bla. Slim Thug og Bun B Men T.I har og pelle ræva si ned hit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg