friskies Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Liker rap ja, men Lil' John og krunkkara kan bare råtne og dø...TO GANGER! Nei det som er bra er: Souls of Mischief El-P Das Efx Pete Rock Cannibal Ox Company Flow Dead Press The Roots Gangstarr Guru Juelz Santana RZA Method Busta Rhymes O.D.B Mr. Lif Timbuktu Promo Razhel Slick Rick RedMan BIGGI 2-pac Soul Position Styles P Clipse Hva mer? Kommer ikke på no nå... JO!!! RJD2! Beste beatsene du hører. Lover... EDIT: O.D.B RIP... Kunne ikke sagt d bedre selv... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hva mer?? hehe... er så dårlig på å huske navn,men kan vel legge til noe Looptroop Ill Bill Warlocks Xzibit Dj Premier (heiteste beatsa ever) Necro KRS ONE Beastie Boys Cypress Hill Dilated Peoples Don Martin (alarmclock connections klikken) Equicez Jurassic 5 Gatas parlament K-Otix MOP Mobb Deep Non Phixion Outkast Royce da 5'9 Talib Kweli Timbuktu Tommy Tee ( igjen,gale norske beats,heftig producer) Westside Connection Sånn,nok for denna gang ... kan hende mye allerede er nevnt,men men.... Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Takk EDIT: Takk til Friskies Endret 15. november 2004 av stektfisk Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hva mer?? hehe... er så dårlig på å huske navn,men kan vel legge til noe Looptroop Ill Bill Warlocks Xzibit Dj Premier (heiteste beatsa ever) Necro KRS ONE Beastie Boys Cypress Hill Dilated Peoples Don Martin (alarmclock connections klikken) Equicez Jurassic 5 Gatas parlament K-Otix MOP Mobb Deep Non Phixion Outkast Royce da 5'9 Talib Kweli Timbuktu Tommy Tee ( igjen,gale norske beats,heftig producer) Westside Connection Sånn,nok for denna gang ... kan hende mye allerede er nevnt,men men.... Ikke værst, sier bare at lista di er en forlengelse av min You got skills bro Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 word Hehe... Ord broder Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) hva mer?? hehe... er så dårlig på å huske navn,men kan vel legge til noe Looptroop Ill Bill Warlocks Xzibit Dj Premier (heiteste beatsa ever) Necro KRS ONE Beastie Boys Cypress Hill Dilated Peoples Don Martin (alarmclock connections klikken) Equicez Jurassic 5 Gatas parlament K-Otix MOP Mobb Deep Non Phixion Outkast Royce da 5'9 Talib Kweli Timbuktu Tommy Tee ( igjen,gale norske beats,heftig producer) Westside Connection Sånn,nok for denna gang ... kan hende mye allerede er nevnt,men men.... Yeah! Kult å se Equicez på den lista! Har du vært på noen EQ konserter eller? Jeg kan vel legge til noen flere på den lista: Immortal Technique Big Pun Cuban Link CanIBus Chino XL Atmosphere C.N.N. Endret 15. november 2004 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Og enda litt til: Copywrite De La Soul Jurassic 5 JAY-Z! The Roots THE MARXMEN! MASTA ACE! KANYE WEST! EDIT: MOP var tatt Endret 15. november 2004 av reeeeg Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Og enda litt til: Copywrite De La Soul Jurassic 5 JAY-Z! The Roots THE MARXMEN! MASTA ACE! KANYE WEST! EDIT: MOP var tatt Det er Jurassic 5 og Men er det ingen her som hører på litt mer "underground" rap? Er litt mye "listepop" her føler jeg Ikke ta det ille opp, men de som lager poesi er ikke mtv-rapperene... Ikke bli sinte nå EDIT: Mente ikke deg spessielt reeeg Endret 15. november 2004 av stektfisk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Har veldig sansen for disse akkurat nå: -ChinoXL -Noreaga -Capone N Noreaga -South park mexican. -Psycho Realm! Endret 16. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hva mer?? hehe... er så dårlig på å huske navn,men kan vel legge til noe Looptroop Ill Bill Warlocks Xzibit Dj Premier (heiteste beatsa ever) Necro KRS ONE Beastie Boys Cypress Hill Dilated Peoples Don Martin (alarmclock connections klikken) Equicez Jurassic 5 Gatas parlament K-Otix MOP Mobb Deep Non Phixion Outkast Royce da 5'9 Talib Kweli Timbuktu Tommy Tee ( igjen,gale norske beats,heftig producer) Westside Connection Sånn,nok for denna gang ... kan hende mye allerede er nevnt,men men.... Yeah! Kult å se Equicez på den lista! Har du vært på noen EQ konserter eller? Jeg kan vel legge til noen flere på den lista: Immortal Technique Big Pun Cuban Link CanIBus Chino XL Atmosphere C.N.N. jepp,har det,eller,har vært på happenings der Equicez har spilt en av mine favoritt MC'er for øyeblikket,og helt siden jeg hørte han for første gang er Promoe fra den svenske gruppa Looptroop.... den sista plata hans ''Long Distance Runner'' er ett mesterverk!!! gleder meg som en unge til neste plate!!!!! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jeg har hørt en sang av han og det er den sangen som heter dizzie rascal. jeg er ikke akkurat no stor fan av det, men det er greit nok øøøø? Fat? Han heter Dizzy Rascal og sangen heter Jus' a Rascal dass, du må fikse sangene dine hvaaal Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) noen andre som har sjekka ut den nyeste plata til Xzbit og sitter igjen med ett savn etter de harde beatse og skrikende tekstene hans?? Blei skuffa over hvor rolig han har blitt Edit: skreiv Xzbitit Endret 16. november 2004 av Propaganda Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det er Jurassic 5 og Men er det ingen her som hører på litt mer "underground" rap? Er litt mye "listepop" her føler jeg Ikke ta det ille opp, men de som lager poesi er ikke mtv-rapperene... Ikke bli sinte nå EDIT: Mente ikke deg spessielt reeeg Hva er det du ser på som "underground" rap, da? Og så må jeg legge til en gruppe til: Cunning Lynguists Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det er Jurassic 5 og Men er det ingen her som hører på litt mer "underground" rap? Er litt mye "listepop" her føler jeg Ikke ta det ille opp, men de som lager poesi er ikke mtv-rapperene... Ikke bli sinte nå EDIT: Mente ikke deg spessielt reeeg Hva er det du ser på som "underground" rap, da? Og så må jeg legge til en gruppe til: Cunning Lynguists Hehe... Det er litt diffust, men dette er hva jeg ikke ser på som "underground": All hip-hop på mtv (eks. snoop, Dre, Xzibit, Eminem, 50. Dere vet... ) Hip hop lillebror/lillesøster hører på (se over) Ja stort sett det... Long Distanse runner: jo den er fengende den Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jeg har hørt en sang av han og det er den sangen som heter dizzie rascal. jeg er ikke akkurat no stor fan av det, men det er greit nok øøøø? Fat? Han heter Dizzy Rascal og sangen heter Jus' a Rascal dass, du må fikse sangene dine hvaaal Ja du er en dass... Men du tar deg opp Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 bra du mener det men er det noe galt med å være en dass egentli?? Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 bra du mener det men er det noe galt med å være en dass egentli?? Nei da, er bare det at folk driter deg ut da *ler* Hva i alle? *ser ned i bordet og skammer seg* *snufser* *gikk å la seg* zzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg føler meg veldig alene med å høre på rap her på forumet.... Er det noen andre her som hører på de tøffe beatene til G-Unit, Fabolous, Ying Yang Twins, Twista og sist men ikke minst Lil' Jon? Etter min mening er det er tragisk mange som hører på trance, dance, techno, rock, metal og lignende her... Men det er min mening. Noen som mener noe annet? Ja... rapere er tapere Seriøst... 95%+ av rap er talentløst. Oggabogga rytmer og stygge ord blir fort gammelt. Har du hørt en rap sang er sjansen stor for at du har dem alle. Men det samme kan vel nesten sies om f.eks trance. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Men det samme kan vel nesten sies om f.eks trance. Eller rock, eller metal, eller jazz, eller fusion, eller prog, eller pop... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg