EiSvIn Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Hei. Fikk tak i et veldig windows/ukurant kamera som heter Fujifilm MV-1, som ganske mange andre også har kjøpt på netthandelen.no Men dette kameraet har vist seg å bare ha drivere for windows, og gtkam klarer ikke å finne det på USB porten. Er det noen av dere som har dette kameraet, eller som har noen tips om hvordan jeg kan få koblet dette opp mot Linux? (kjører Fedora med KDE) Fant så vidt noen tips på google for Debian, men disse mount kommandoene funket ikke for meg. Alle tips mottas med stor takk. Endret 9. oktober 2004 av EiSvIn Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kjenner ikke kameraet, men hvis det støtter usb mass storage bør det være enkelt, ala: mkdir /mnt/fuji mount /dev/sda1 /mnt/fuji Var det noe slikt du allerede har prøvd? Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kunne du ikkje sagt litt om kva for tips du hadde funne, då? Og kva som skjer når du prøver? Litt enklare å hjelpa då Lenke til kommentar
GermanHunter2 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 plugg inn og det går Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 mkdir /mnt/fujimount /dev/sda1 /mnt/fuji :!: Hurra, takk skal dere ha! Det funket som bare det! Glemte å bokmerke tipsene til Debian, men det var en lang liste som skulle følges. Hva skulle jeg ha gjort uten dere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå