3dme Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nylig har jeg vært på to lan, og seff har ingen rensa pcene sine så nå har jeg dritt masse spyware på pcen, sånn starta problemet, ekstra knappene på mx tastaturet har blitt bytta om på,når jeg justerer volumet kommer jeg inn i ie o.l, kan noen si meg en måte og nullstille tastaturs ekstra knapper til deafault? Mvh 3dme (Noen burde knekke fingra til fyren som fant opp spyware sånn at han ikke tilfører oss enda mer it dritt.) Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Format C: og installer firewall - først da er du 100% helt sikkert kvitt problemet og nesten helt sikkert ikke får det tilbake. _ johanf Lenke til kommentar
3dme Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Firewall har jeg,ikke software men hardware, og jeg formaterer ingen ting,altfor mye slit, noen som vet hvordan jeg kan reesette mitt mx tastatur? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 jeg er bare litt nysgjerrig - tar du med deg hardware-firewall på LAN? _ johanf Lenke til kommentar
3dme Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 lol,nei, men jeg tror alle leser på lansida at "man skal rense pcen for spyware og virus'",men så var det mitt første lan også da, mente ikke og være frekk i den andre posten. Takk for at du prøver og hjelpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå