wacie Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 da kan man lage en funksjon som reserverer plassen med nr. som plass nr, også kan du lage en funksjon til som ser om det er noen som sitter på den plassen. det er det jeg har gjort i vertfall -wacie Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Gleder meg til og se slutt resultatet av dette her. Trenger dette selv! Stå på!! Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hvordan løser jeg det da? har sittet i noen timer nå...prakkes..!! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har selv lastet ned Jonas sitt oppsett og det så veldig bra ut! Er jo bare og redigere Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hmm..joda, men hadde tenkt å lage en mySQL-verson siden jeg har mest kunnskap i mySQL Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Trenger et Lan reg system ASAP. PM me, hvis du har et liggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå