Jan Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Independence day beviser det! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Blir litt vanskelig å tro på andre når det gjelder A51. For alt jeg vet, kan det være oppdiktet, akkurat som Gud. Jeg tror det ikke før jeg får se det... Med mine egne øyner, rett foran inngangen til A51. Som er tvilsomt. Jojo... Bevis og bevis... Og hvordan kan man stole på bevis? Hvis meg de bevisene. Er du 100% sikker på at det eksisterer? Er du 100% sikker på at du eksisterer, og ikke er bare en drøm til en annen ??? Samma det vel... Da er jeg 100% sikker på at jeg eksisterer i drømmen. Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Area 51 eksisterer, elles trur jeg ikke dei ville ha sendt det på Discovery. Flyvende tallerkener og små grønne menn eksisterer, elles tror jeg ikke de ville ha sendt det på Discovery. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tror ikke noen har eksakte bilder av Area 51. Det skal jo være et topphemmelig område, og hvordan kan det være topphemmelig når bilder av hele anlegget ligger ute på det globale nettverk? Selv tror jeg at anlegget finnes. Men lurer litt på hvordan de rekrutterer folk til å jobbe der. Tenker på folk som har familie. Kan liksom ikke bare si at de skal jobbe på Area 51, da ville jo alt etterhvert slå sprekker, med tanke på selve hemmeligheten bak anlegget mener jeg. Men kan heller ikke si at personen er død, forså å skifte navn før han/hun får joine armyen Eller er det hele oppskrytt? Er det virkelig ett så hemmelig område som folk vil ha det til?! Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Tror ikke noen har eksakte bilder av Area 51. Det skal jo være et topphemmelig område Javisst selv om folk ser det rett foran seg så benekter de at anlegget finnes uansett Der har du den Amerikanske stat i et nøtteskall. Husk at dette er sattelittbilder. Og de har ingen jurisdiksjon over disse bildene som kan bli fritt ditribuert. Men spør du dem om Groom Lake, Area 51 eller lignende så nekter de uansett. Ikke glem at F-117a *Nighthawk* og SR-71 *Blackbird* ble testet og bygget ved area 51 og ble hold strengt hemmelige inntil de ble "avduket" for allmenheten ) Endret 11. oktober 2004 av ASCIWhite Lenke til kommentar
robB Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Area 51 eksisterer, elles trur jeg ikke dei ville ha sendt det på Discovery. Flyvende tallerkener og små grønne menn eksisterer, elles tror jeg ikke de ville ha sendt det på Discovery. Tror du vi er alene da? Dessuten har dei ikke sakt på Discovery at romvesen eller flyvende eksisterer. Ikke så jeg har sett. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Tror du vi er alene da? Anbefaler deg virkelig og se National Press Association. top secret Interviews, der for eks mange militære personer og høye næringslivs topper kommer ut og sier hva og når de har sett, og hva de har måttet "dekke over" over tiden... Du kommer til og få deg et sjokk.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tror du vi er alene da? Anbefaler deg virkelig og se National Press Association. top secret Interviews, der for eks mange militære personer og høye næringslivs topper kommer ut og sier hva og når de har sett, og hva de har måttet "dekke over" over tiden... Du kommer til og få deg et sjokk.. Hvor går det? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Søketekst "motoren" får du finne selv. *Ufo'S - Top Secret Military And Government Witnesses Speak About Their Experiences* Endret 11. oktober 2004 av ASCIWhite Lenke til kommentar
robB Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Så du vil ikke si det her? Hvorfor anbefaler du meg å se det da? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Så du vil ikke si det her?Hvorfor anbefaler du meg å se det da? Nå har jeg sagt hva du må lete etter så er det opp til deg om du tar interresse nok i av og finne fram til det selv. Skal jeg gjøre alt for deg så er jo gleden borte... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Tror ikke noen har eksakte bilder av Area 51. Det skal jo være et topphemmelig område Javisst selv om folk ser det rett foran seg så benekter de at anlegget finnes uansett Der har du den Amerikanske stat i et nøtteskall. Husk at dette er sattelittbilder. Og de har ingen jurisdiksjon over disse bildene som kan bli fritt ditribuert. Men spør du dem om Groom Lake, Area 51 eller lignende så nekter de uansett. Ikke glem at F-117a *Nighthawk* og SR-71 *Blackbird* ble testet og bygget ved area 51 og ble hold strengt hemmelige inntil de ble "avduket" for allmenheten ) det og det faktum at en fjelltopp man kunne se militærbasen fra var deregulert helt til de fikk nyss om at fotografer kunne ta bilder av basen derfra...grensene ble så flyttet LAAAANGT utover... at US Gov. sier at det ikke finnes...jaja...dette er de samme folka som sier at Lee Harvey Oswald drepte JFK... Men personlig tror jeg Area51 bare er en stor hoax fra militæret's side. Så mye oppmerksomhet som det har fått så har de sikkert flytta all aktiviteten til ett annet sted, og bare opprettholder den som ett skinndekke for å lure oss avledning... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Hvordan vet man at ett bevis er sant? Fordi eller's er det et indisium. Bevis er bevis, ikke bare blir kalt for det Edit: Går du nærme nok, kommer du til et skilt hvor det står at om du går nærmere har de rett til å drepe deg Endret 24. oktober 2004 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Area 51 er jo også en Alienware utgave med amd 64 cpu for en sammenheng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå