ASCIWhite Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Dette sattelittbildet fra Area 51 var litt morsomt da det ligner på en AMD prossessor Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Etter alle bildene jeg har sett av Area51 hittil tror jeg det der er fake gitt! Bygningene så aldri slik ut.. Og ingen stoooor hall i midten. Ligner ikke litt en gang.. Tror nok det der er mekka med PS PS: Dr.X som skriver, er hos Anette Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Er ikke area 51 eit topphemmelig plass då? Trur ikke dei ville ha lagt eit bilde ut på nettet av area 51, eller? Endret 9. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Neida her er full view Jeg har mange mange bilder av A51 Sjekk her om du vil !! Endret 9. oktober 2004 av ASCIWhite Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det der kan vel være hvilket som helst sted nesten, er ingenting som sier at det er Area 51, men det kan ligne på en AMD-ting ja Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ligner ikke litt en gang.. Tror nok det der er mekka med PS PS: Dr.X som skriver, er hos Anette hvis du ser en AMD XP prosessor så ligner det, hvis det ikke er fake bilde Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Det var jo en sinnsykt lang rullebane på det bildet ASCIWhite la ut sist. Og man ser AMD sitt topphemmelige alienutviklingsbygg. Mohaha EDIT: *fnis* jeg tenkte ASCII Endret 9. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hvordan kan man stole på noen på internet? Hvordan kan man vite om det personen(e) skriver er sant? Hvordan kan man vite at det er et virkelig bilde? Hvordan vet man at Area51 eksisterer? Man kan ikke vite noe, med mindre du har sett det selv og er 100% sikker på noe. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Man kan ikke vite noe, med mindre du har sett det selv og er 100% sikker på noe. Kan man stole helt på det man ser? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Area 51 eksisterer og regjeringen sier at det ikkje eksisterer men der basen skal ligge er det strengt forbudt å flyge over med fly og strengt forbudt å gå nærme, pluss at en gang i uka kjører det en militær lastebil inn. pluss at det øverste bildet er bare en liten del av basen se helt nede til venstre http://www.fas.org/irp/overhead/ikonos_040...erview_03-f.htm Endret 9. oktober 2004 av NothgaliC Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hysj... NSA kan høre dere.. Må ikke skrive om ****51 på nettet vet dere. dummskaller... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Og vi åpner i gjenn. PMS moderator.. Endret 9. oktober 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Area51 har hatt fler episoder hvor presse har fått info og bilder. Flere dokumentarer som faktisk dokumenterer at den er sann. Er forresten enda en uncovered hemmelig forskebase. Kalt S1. Antok dette før, mener jeg tar grundig feil: Area51 er i en ørkendal av et slags, mener den er bygd noe inn i fjell og under bakke. Endret 10. oktober 2004 av Jan-Erik Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Haha, det ligner da på en AMD CPU. Endret 10. oktober 2004 av rlz Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Leste i Illustrert Vitenskap at Area51 hadde omtrent samme areal som Sveits, og at det var noe rundt 50 etasjer under bakkenivå, og noe av den er bygd inn i fjellet. Interessante saker. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hvordan vet man at Area51 eksisterer? øhm.. *hoste, hoste* Det finns bevis kanskje? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hvordan vet man at Area51 eksisterer? øhm.. *hoste, hoste* Det finns bevis kanskje? Jojo... Bevis og bevis... Og hvordan kan man stole på bevis? Hvis meg de bevisene. Er du 100% sikker på at det eksisterer? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Jojo... Bevis og bevis... Og hvordan kan man stole på bevis? Hvis meg de bevisene. Er du 100% sikker på at det eksisterer? Er du 100% sikker på at du eksisterer, og ikke er bare en drøm til en annen ??? Lenke til kommentar
robB Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Area 51 eksisterer, elles trur jeg ikke dei ville ha sendt det på Discovery. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Area 51 eksisterer, elles trur jeg ikke dei ville ha sendt det på Discovery. Ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå