Claw_Server Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har tenkt å kjøpe dette kabinettet:Casetek Midi Tower kabinett - Sølv Det står at det passer dette hovedkortet: * Støtter standard ATX og Extended ATX hovedkort. Jeg vurderer også å kjøpe dette hovedkortet: K8N NEO PLATINUM MSI K8N Neo Platinum Socket754 Passer disse sammen ? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Begge tingene har ATX form. Dvs at det passer i lag. Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Hovedkortet der (som nesten alle hovedkort) er i ATX, så det passer sikkert... eller, man vet aldri Mitt Asus HK passer ikke i Dell kabinettet jeg har nå ;/ men, det er jo dell Endret 9. oktober 2004 av Christahh Lenke til kommentar
Claw_Server Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Ok, takk for svaret Lenke til kommentar
Claw_Server Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Men på dette kabinettet på "description" står det: Skrueløs montering av inntil 5 stk vifter (80mm og 90mm) hvorav 2 stk sidemonterte vifter. "hvorav 2 stk sidemonterte vifter." betyr det at det er 2 vifter installert allerede ? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hovedkortet der (som nesten alle hovedkort) er i ATX, så det passer sikkert... eller, man vet aldri Mitt Asus HK passer ikke i Dell kabinettet jeg har nå ;/ men, det er jo dell Ja, det er DELL. Og da er det kabinettet som ikke støtter ATX formfaktor. XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå