smeboe Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Orddelingsfeil i overskrift for å ha minst 3 ord... Tråd om de lagene du liker i 1. divisjon og nedover. Litt sent i sesongen? javel.. Kanskje jeg lager tråden mest for å fortelle om mitt eget favorittlag, Oslo Øst (www.osloeast.no) Etter 2-0 borte mot Jotun er de klar for en ny sesong i 2.divisjon avd. 2, kanskje(ved siden av 3) den vanskeligste avdelingen i 2.divisjon. Før fotballferien hadde klubben fattige 7 poeng(så vidt jeg husker) etter 14 kamper, men en fantastisk høstsesong der de bare har tapt kamper mot topplagene Follo og Lørenskog, har de karret til seg 31 poeng og ligger på en 8. plass, i motsetning til 13. plassen de hadde i ferien. Nå kan vi bare se en vei: Mot 1. divisjon igjen! Vi e tebage(eller hva man sier i Stavanger) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) A-laget vår rykte ned til 6. Divisjon i dag. At det er mogeleg. For 4 år sida var dei i 3. Divisjon. Nei, eg får begynne å spele på det no. Edit: Eg kjem forresten frå Vartdal. Endret 9. oktober 2004 av Earendil Lenke til kommentar
Luv Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg sier bare BRYNE! De maa pokker skjerpe seg naa, ellers har de ikke sjangs paa Sandefjord som ligger pa 3. plass! Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Volda rykte ned i 3 no i veka Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Bærum!! Edit: Kom på det at vi faktisk slo Vålerenga!!! Endret 17. oktober 2004 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Orddelingsfeil i overskrift for å ha minst 3 ord... ... noe som fører til stenging av tråd Et mulig emne hadde vært "Tråd om de lagene du liker i 1. divisjon og nedover" Ja, du skrev det jo selv... så hvorfor ikke i emnefeltet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg