Zemeckis Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Dere som har sett orginalen og remaken av The Texas Chainsaw Massacre. Hvilken "Leatherface" synes du er skumlest? Jeg synes han i remaken er skumlere "Leatherface" i remaken. "Leatherface" i orginalen. Edit: Skiftet bilde av "Leatherface" fra remaken. Endret 9. oktober 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Remake, sjølv om bildet der ikkje eigentleg sei skikkeleg korleis Leatherface er i remaken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hail Gunnar Hansen. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Remake, sjølv om bildet der ikkje eigentleg sei skikkeleg korleis Leatherface er i remaken. Nei, fant ikke et bedre bilde. Skal se om jeg finner, men send meg en PM og eventuelt om du eller noen andre finner et bedre bilde da Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det blir eigentleg ikkje noke skikkelig samanlikning, sidan det i orginalen skal sjå ut som han har på ei maske av skinn. I remaken ser han meir ut som ein Frankenstein aktig ting. Det er ikkje lenger ei maske, men slik han "eigentleg" er. Det er altid meir skumelt med nokon som skummle framfor nokon som har på seg ei skummel maske Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Det blir eigentleg ikkje noke skikkelig samanlikning, sidan det i orginalen skal sjå ut som han har på ei maske av skinn.I remaken ser han meir ut som ein Frankenstein aktig ting. Det er ikkje lenger ei maske, men slik han "eigentleg" er. Det er altid meir skumelt med nokon som skummle framfor nokon som har på seg ei skummel maske Maa si meg enig der... Dvs. at han fra remaken ser skumlere ut... Om han er det er jo en annen sak. Har ikke sett noen av filmene... Endret 10. oktober 2004 av Jonnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det blir eigentleg ikkje noke skikkelig samanlikning, sidan det i orginalen skal sjå ut som han har på ei maske av skinn.I remaken ser han meir ut som ein Frankenstein aktig ting. Det er ikkje lenger ei maske, men slik han "eigentleg" er. Det er altid meir skumelt med nokon som skummle framfor nokon som har på seg ei skummel maske Det er skal ikke være slik han egentlig er. Han er vansiret og har lite/ingen hud i ansiktet (som forklart i filmen). Derfor bruker han hud fra andre mennesker. Det skal vel egentlig være samme greien i originalen, men ikke gjennomført på samme måte. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Den orginale er 1000 ganger bedre en remake-leatherface. Leatherface anno 1974 er jo kanskje den mest realistiske slasher morderen. Mye bedre enn stygge 'plastikk-leketøy-leatherfacen' i remaken. Endret 10. oktober 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Orginalen. Endret 10. oktober 2004 av Chainsaw Charlie Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har orginalen... mange hadde "hypet" den opp før jeg så den så må innrømme at jeg ble skuffa Ikke at det var en dårlig film, men ble liksom ikke litt skremt engang :S Den nyeste utgaven må jeg innrømme hadde noen visuelle deler som skapte noen creapy feelings Så noenganger kan faktisk remaken være bedre.... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Må si at originalen er bedre.. Som nevnt over her, ser den nye litt mer Frankenstein aktig ut... Endret 13. oktober 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Orginalen ja. edit: 4 år gammel tråd... O_o Endret 15. august 2009 av csmaster65 Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg syns den ekte leatherface, Ed Gein, er skumlest, men for å svare ordentlig på spørmålet må det bli orginalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå