Gå til innhold

Hvilken "Leatherface" synes du er skumlest?

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Dere som har sett orginalen og remaken av The Texas Chainsaw Massacre. Hvilken "Leatherface" synes du er skumlest? Jeg synes han i remaken er skumlere :blush:

leatherface.jpg

"Leatherface" i remaken.

entleatherface2.jpg

"Leatherface" i orginalen.

Edit: Skiftet bilde av "Leatherface" fra remaken.

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir eigentleg ikkje noke skikkelig samanlikning, sidan det i orginalen skal sjå ut som han har på ei maske av skinn.

I remaken ser han meir ut som ein Frankenstein aktig ting. Det er ikkje lenger ei maske, men slik han "eigentleg" er.

Det er altid meir skumelt med nokon som skummle framfor nokon som har på seg ei skummel maske

Lenke til kommentar
Det blir eigentleg ikkje noke skikkelig samanlikning, sidan det i orginalen skal sjå ut som han har på ei maske av skinn.

I remaken ser han meir ut som ein Frankenstein aktig ting. Det er ikkje lenger ei maske, men slik han "eigentleg" er.

Det er altid meir skumelt med nokon som skummle framfor nokon som har på seg ei skummel maske

Maa si meg enig der...

Dvs. at han fra remaken ser skumlere ut... Om han er det er jo en annen sak. Har ikke sett noen av filmene...

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er skal ikke være slik han egentlig er. Han er vansiret og har lite/ingen hud i ansiktet (som forklart i filmen). Derfor bruker han hud fra andre mennesker.

Det skal vel egentlig være samme greien i originalen, men ikke gjennomført på samme måte.

Lenke til kommentar

Jeg har orginalen... mange hadde "hypet" den opp før jeg så den så må innrømme at jeg ble skuffa :( Ikke at det var en dårlig film, men ble liksom ikke litt skremt engang :S

Den nyeste utgaven må jeg innrømme hadde noen visuelle deler som skapte noen creapy feelings :blush:

Så noenganger kan faktisk remaken være bedre.... :whistle:

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...