Lurre Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei. Sitter her med en helt ny brikke Twinmos cl2.5 Pc3200 512. Har en kliss likk inne i pc en men når jeg setter i den nye så blir systemet ustabilt. Kjørte memtest86 en natt og fikk 340000 feil.. Hva skal jeg gjøre med den skal jeg sende den tilbake til komplett eller?? Fungerer To slike brikker med A7N8X-e deluxe eller? Noen som har erfaringer?? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 viss du har prøvd med 2 like danne ram brikker og den ene funker fint og den andre ikke, så er det noe galt og da hadde jegsendt det tilbake. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 far sin pc'var ustabil men det hadde seg d at hovedkortet var skadet (den eine ram-slotten var svidd og han måtte bruke ram-slot nr.2) veit ikkje om dette hjelper deg.... Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 far sin pc'var ustabil men det hadde seg d at hovedkortet var skadet (den eine ram-slotten var svidd og han måtte bruke ram-slot nr.2) veit ikkje om dette hjelper deg.... Glemte jo og si dette men har prøvd og bytte om på rammen uten noe hell.. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Prøv begge brikkene hver for seg, så finner du ut om det er noe galt på en av dem og på hvilken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå