SUPERJANNE Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hallo. nå er jeg så lei av å slette mine sendte meldinger! jeg trenger ikke å vite hva jeg selv har sendt! har k700i, og jeg vet med nokia at det kan deaktiveres. altså slå av lagring av sendte meldinger. k700i er jo ikke sånn....MEN: er den nyere s700 sånn??? for dette orker jeg ikke mere! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kan ikke skjønne at det er sååå ille. Tar bare et par sekunder og du er kvitt meldingene. Men jeg tror ikke den kan slås av. Du må nesten vente på svar fra noen som har S700, eller så kan du spørre på esato. Mange der som har den. Lenke til kommentar
cegeland Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du sier det går ann å slå det av på Nokia, vet du om det går å slå det av på N6230? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ser heller ikke helt problemet. Det er ganske mange meldinger som skal sendes/mottas før du får beskjed om at du må slette, og tar som nevnt over 5sekund og gjøre dette... Men kanskje det bare er meg Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kanskje ikke utrooolig plagsomt å måtte gjøre dette, men det er likevel en av de unødvendige feilene eller manglene som K700i har. Hadde ikke vært vanskelig for SE å legge inn en slik funksjon. Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hehe, ser dere ikke at fyren er en sucker for gadgets. Da skal det utrolig lite til for å finne påskudd for å skifte til nye modeller...tror forresten jeg er misfornøyd med fargen på signal LED lampa på min telefon...må nok bytte jeg også. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvordan slår man den av på Nokia da? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Er det ikke et valg som sier slett alle meldinger i utboksen? Eller noe lignende. Det kan vel umulig være så utrolig plagsomt å måtte trykke på den innimellom? Nebu: Det er ikke en gutt Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det er et valg som sier du kan slette alle meldinger ja. Og yes, jmmk er ei lekker dame! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det er et valg som sier du kan slette alle meldinger ja. Hvordan slår man den av da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå