Løve Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sitter hos en kamerat på et LAN nå og låner en skjerm av han. Men problemet er at jeg ikke får noe bilde etter at jeg har bootet Windows. Jeg kjører i sikkerhetsmodus i 60Hz nå... Men kan det ha noe med at det ligger drivere fra den "hjemme" skjermen min på maskina som overstyrer eller noe? Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sikker på at ingen har revet ut kontakten fra datamaskinen Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg tror at du kjører for høy oppløsning/Hz, i forhold til hva skjermen klarer. Jeg hadde i hvertfall det problemet en gang. Jeg måtte bruke en annen skjerm som tålte dette til å sette det ned. Da funket det utmerket! Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har akkurat hatt samme problemet med faren min sin nye skjerm. Hvis du kjører i win98 er det trolig pga driverne er feil. Det er også fullt ut mulig at du kjører for høy oppløsning/oppdatering enn hva skjermen kan håndtere. Men siden du får fyr i skjermen under sikkerhetsmodus er det sikkert bare for høy frekvens på skjermen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 I sikkerhetsmodus kjøres vel helt safe innstillinger som 1024*760 @ 60 hz? Uansett skal det være mulig å senke oppløsningen derfra. Jeg ville også holdt en knapp på drivere. Slett skjermen i egenskaper for maskinevare, og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå