Master Casemod Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hver gang jeg setter opp fbs til 174 å restarert får jeg en feilmeldign...vettike hva,....hadde det samma problemet før... har asus a7n8x-e delux kortet hva er feil? må jeg bytte memory et ellerannet fra 100% til 83% eller noe? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Minne ditt skal tåle 200Mhz så memory/fsb ratio trenger du ikke røre. Det kan være at hovedkortet ditt ikke liker twinmos minnet ditt. Det er ikke første gangen Nforce og twinmos ikke går bra i lag. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 først: åssen ram har du? pc3200 eller barepc2700? andre: sett agp/pci til 67mhz for å være sikker på at den er låst, sånn at du ikke klokker alt som er i maskina, hdd'er, lydkort og sånne ting liker ikke for mye mhz (les: de dør på seg) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ASUS A7N8x-e delux 1024mb ram pc 3200 TWINMOS amd athlon xp 2500 barton 120gb ram 7200rpm 8mb cahce MAXTOR(trur jeg) radeon 9600XT ultimate edition 128mb ram 52x speed LG DVD Spiller Quote fra maskinspesifikasjoner. Tenker dette gjør det hele enklere for de som vil hjelpe. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hver gang jeg setter opp fbs til 174 å restarert får jeg en feilmeldign...vettike hva,....hadde det samma problemet før...har asus a7n8x-e delux kortet hva er feil? må jeg bytte memory et ellerannet fra 100% til 83% eller noe? Hvor mye vcore kjører du med da? Hvis du skal øke FSB'en over default så må du sikkert gi cpu'en litt mere spenning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå