Master Casemod Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 jeg har ATI RADEON 9600xt ultimate edition på 128mb ram...fikk med et OK/Tweak program til det hvor jeg kunne klokke å tweake kortet. kan jeg oppnå noe med det Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Noen ekstra fps og en garanti som ikke lenger gjelder Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det er jo selvfølgelig en grunn til at man overklokker... Ytelsen blir høyere. Lenke til kommentar
Little Joey Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Skal man klokke litt så er det kanskje greit å investere i en bedre vifte enn den som er standard? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Det skal ikke mye klokking til før man merker ytelses forskjeller. De fleste skjermkort klokker et godt stykke på vei med original kjøler. Edit: Leif. Endret 9. oktober 2004 av Apoc_ Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg klokket mitt GeForce 4 Ti4800 fra 250 til 300 på gpu og fra ?(husker ikke) til 600 på minnet. med den pittelille kjøleribba som var originalt og ei 80 mm som blåser på. Har ikke teste det i ett eneste spill med før og etter ytelse, men du tjener nok litt ja.. tipper jeg tjente et par - 10 fps i farcry Lenke til kommentar
jostor Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Noen ekstra fps og en garanti som ikke lenger gjelder Garantien går da vel ikke ut fordi man overklokker? Det har jeg aldri hørt om, de har vel heller ingen mulighet til å sjekke om kortet har blitt klokket! Når grafikkortet leveres med programvare til overklokking så kan da ikke garantien gå ut når man bruker den. Lenke til kommentar
jostor Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 BTW så var vel dette litt feil kategori? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 det gjør da vel ikke noe, det var under riktig hovedkategori, men em moderqator har sikkert lyst til å flytte den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå