Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Gapet nettopp opp laptoppen for å surfe litt forum mens den andre maskinen min koste seg med Partition Magic. Etter 10 minutter surfing begynte touchpad'en å slå seg vrang. Jeg kom meg så vidt inn i denne forumdelen uten å koble til ekstern mus. Problemene er som følger: - Av og til virker det som om den er stillet inn "motsatt". At jeg drar pekeren til venstre, men så spretter den til høyre i stedet. - Overfølsomhet. Noen ganger kan jeg holde håndflaten 1-2 cm over touchpad'en og bevege musen slik. - Noen ganger reagerer den ikke i det hele tatt. Dette gjelder som regel når jeg ikke er helt tørr på fingrene. - Som mange av dere vet kan matten stilles inn til å scrolle opp og ned. Jeg har av denne funksjonen, men likevel kan jeg scrolle litt ned med riktig bevegelse. Jeg hadde samme problemet med CL 50-maskinen min og det virker som om Compal er elendige når det kommer til produksjon av touchpads. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det er sånn på min 1557 og, og samme med ECS G736 maskinen jeg hadde. Har en følelse av at touchpader generelt suger. Det er utrolig plagsomt når musepekeren hopper i en tilfeldig retning så fort jeg rører touchpaden, eller når jeg fjerner fingeren fra den. Ikke så lett å treffe ting lenger! Når det skjer så kan jeg som regel holde hånda 5 cm unna og likevel flytte musepekeren. Men jeg leste et sted at touchpader reagerer på elektrisiteten i fingrene våre, så jeg tipper at det har noe med hvor elektriske vi er der og da. For det hender touchpaden fungere glimrende også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Men jeg leste et sted at touchpader reagerer på elektrisiteten i fingrene våre, så jeg tipper at det har noe med hvor elektriske vi er der og da. For det hender touchpaden fungere glimrende også. Ah, det der var ikke dumt. Jeg går hele tiden med klær som er statiske og det kan være det er derfor pekere overreagerer noen ganger. Lenke til kommentar
kri84 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Jeg har å samme problemet og har funnet ut at det er meg som er "problemet." Hvis det kommer en annen person å prøver touch padn så fungerer den som regel helt fint. Derfor trur jeg det stemmer utrulig bra det med hvor elektriske vi er der og da. Endret 9. oktober 2004 av kri84 Lenke til kommentar
whoi Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg trodde jeg var alene om å oppleve sånt! Godt og ikke være den eneste :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå