Lorang-Dahl Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hallo! Dere er så flinke med å hjelpe folk med kabinettvalg, at dere nesten må få hjelpe meg litt også.. Det er så fryktelig mange kabinetter der ute, og jeg har lite kontroll over hva som er godt. Jeg trenger et nytt kabinett, da mitt gamle er for trangt og lite, som fører til dårlig luftstrømmning gjennom, og det blir varmt og støyer pga. små vifter. Jeg ønsker et kabinett som har plass til 5 interne harddisker, og 2 cd-rom. I tillegg må det være stort nok til å ha god luftgjennomstrømmning, og plass til større vifter (80 mm minst?) Jeg har ikke noe behov for ny strømforsyning, og jeg klarer meg heeelt fint uten fine lys, vinduer og lcd-displayer. Jeg hadde dessuten håpet på å få det relativt billig, kan jeg komme under ~5-600? På forhånd takk! Christoffer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) ikke spes extrem design, mene det møter alle krava dine http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MX01BLD desuten er det solid og helt kurant å bygge i, og det er på tilbud Endret 9. oktober 2004 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå