johnnyquazy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har problemer med to drivere på min HP Pavilion a300.no pc... Bare ræva!... Uansett... problemet er det at jeg veit ikke hvilke funksjoner dem har og hvor/hvordan i helvete jeg kan få rettet dem opp igjen. Driverene heter i allefall SM-busskontroller og Ethernettkontroller(SCSI/RAID-vertskontroller). Problemet oppstod da vi skulle legge inn XP på nytt. Vi slettet derfor recovery partisjonen og laget en egen partisjon ut av den. Det var da problemet dukket opp. Til å begynne med hadde vi problemer med 5 drivere. Det gjaldt da lyd, grafikk og usb. dem har vi fått fikset. Men nå gjenstår det bare de to nevnte igjen. Noen som har et forslag til hva og hvordan man kan fikse det igjen? Vi har allerede prøvd å gå inn på hp.no, men vi skjønner jo ikke hva som er hva innpå der og hva som skal til for at driverene skal funke igjen. Vi har også prøvd å oppdatere driverene, men da får vi bare beskjed om at den ikke kan finne maskinvaren som vi leter etter... vi har også prøvd å søke gjennom manuelt. Gir opp snart!!! Dritt pc... !!! Hjelp... Noen!?! Sinnsykt desperat nå... Kan jo også nevne det at når vi skal starte opp The Sims 2, så bare restarter maskinen. Hver gang. Det skjedde ikke FØR vi la inn på nytt og slettet recoery partisjonen... Vær så snill... Trenger hjelp. Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ta en tur til HP Support. Nederst på siden finner du Original Drivers. Legg inn Fall 2003 Original Chipset Driver Collection og Fall 2003 Original RAID Driver Collection. Dette skal være de originale drivere etter det jeg kan forstå. Mulig du også må legge inn Fall 2003 Original Network Adapter Driver Collection. Neste gang så sletter du ikke recovery partisjonen før du har et fungerende system... ikke sant? Lenke til kommentar
johnnyquazy Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Tusen tusen takk!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå