Gå til innhold

Bærbar maskin ,hva med denne

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo faktisk kjøpe den og selge til dobbelpris i Norge når du mottar den hvis du skulle være misfornøyd...

Joda, problemet i så måte er jo at det IKKE er jeg som skal ha den .

Ser jo enkelte ikke tåler at noen får noe billig og annklager meg for skryt og briefing :roll:

Det pussige er jo at de fleste som ber om tips oppgir prisen , det er vel normalt vil jeg tro .

Om denne hadde kostet vedkommende 20 000 så hadde det plutselig ikke vært så godt kjøp , dermed er det jo umulig og si om det er et godt kjøp bare utifra spes , man må nemmelig sammenligne dem med prisen :)

Lenke til kommentar
Du kan jo faktisk kjøpe den og selge til dobbelpris i Norge når du mottar den hvis du skulle være misfornøyd...

Joda, problemet i så måte er jo at det IKKE er jeg som skal ha den .

Ser jo enkelte ikke tåler at noen får noe billig og annklager meg for skryt og briefing :roll:

Det pussige er jo at de fleste som ber om tips oppgir prisen , det er vel normalt vil jeg tro .

Om denne hadde kostet vedkommende 20 000 så hadde det plutselig ikke vært så godt kjøp , dermed er det jo umulig og si om det er et godt kjøp bare utifra spes , man må nemmelig sammenligne dem med prisen :)

Da kan vi vel alle konkludere at begge disse tilbudene er gode kjøp, Acer ferrari 3200 vil yte noe mer, men kanskje også bli litt varmere?

Edit: Det kommer jo også an på bruksområdene. Skal maskinen bare brukes til tekstbehandling osv. vil det jo holde i massevis med det første alternativet! Skal han bruke maskinen til litt mer krevende oppgaver kan det være lurt å gå for nummer 2.

Endret av glotón
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...