Cera Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Du kan jo faktisk kjøpe den og selge til dobbelpris i Norge når du mottar den hvis du skulle være misfornøyd... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Du kan jo faktisk kjøpe den og selge til dobbelpris i Norge når du mottar den hvis du skulle være misfornøyd... Joda, problemet i så måte er jo at det IKKE er jeg som skal ha den . Ser jo enkelte ikke tåler at noen får noe billig og annklager meg for skryt og briefing Det pussige er jo at de fleste som ber om tips oppgir prisen , det er vel normalt vil jeg tro . Om denne hadde kostet vedkommende 20 000 så hadde det plutselig ikke vært så godt kjøp , dermed er det jo umulig og si om det er et godt kjøp bare utifra spes , man må nemmelig sammenligne dem med prisen Lenke til kommentar
glotón Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Du kan jo faktisk kjøpe den og selge til dobbelpris i Norge når du mottar den hvis du skulle være misfornøyd... Joda, problemet i så måte er jo at det IKKE er jeg som skal ha den . Ser jo enkelte ikke tåler at noen får noe billig og annklager meg for skryt og briefing Det pussige er jo at de fleste som ber om tips oppgir prisen , det er vel normalt vil jeg tro . Om denne hadde kostet vedkommende 20 000 så hadde det plutselig ikke vært så godt kjøp , dermed er det jo umulig og si om det er et godt kjøp bare utifra spes , man må nemmelig sammenligne dem med prisen Da kan vi vel alle konkludere at begge disse tilbudene er gode kjøp, Acer ferrari 3200 vil yte noe mer, men kanskje også bli litt varmere? Edit: Det kommer jo også an på bruksområdene. Skal maskinen bare brukes til tekstbehandling osv. vil det jo holde i massevis med det første alternativet! Skal han bruke maskinen til litt mer krevende oppgaver kan det være lurt å gå for nummer 2. Endret 10. oktober 2004 av glotón Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Tekstbehandling vil vel bli hovedområdet , han skal vidreutanne seg i jobben og trenger derfor bærbar pc , spilling blir det neppe . Lenke til kommentar
glotón Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Da holder det i massevis med det første alternativet! Edit: leif Endret 11. oktober 2004 av glotón Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Da holder i massevis med det første alternativet! Jepp, han går for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå