Boralis Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hva synest dere om denne , er den brukbar for 5000.- NY Her Lenke til kommentar
Intel Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Løp og kjøp! Utrulig bra til den prisen, syns jeg da. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ehh ja. Hvis det ikke var deg som sa at du fikk den så billig så hadde jeg sagt billig tjuvgodts. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 korleis og kar får du kjøpt den til 5000 kroner? Uansett eit bra tilbud. Som vart sagt før meg løp og kjøp. Men det veit nok Snekker'n også fra før av. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Er vel bare briefing Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Nei, dere skjønner at jeg har en kompis på Svalbard , de får kjøpe den gjennom store norske til den prisen uten forpliktelser . Men siden jeg ikke har hatt bærbar pc så ville jeg bare forhøre meg, ikke akkurat kun for prisen med for det totale oppsettet på maskinen . Denne kan de få for 10 000.- Her Endret 9. oktober 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
glotón Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du får jo veldig mye for pengene hvis du kjøper den første maskinen du la fram, men 1280 x 800 er etter min mening for lite oppløsning på en 15,4" skjerm, det er jo noe å tenke på hvis oppløsning er viktig for deg.. Men du for jo veldig mye for pengene uansett hvilken modell du velger. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 1280 x 800 er vel greit nok for en 15.4". Jeg har sjøl 1600 ett eller annet på min. Ble for smått i starten, men har klart å vende meg til det nå. Skaffer du billig til oss også eller? Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 .. Innlegg: 10282 Så spør du om det er en brukbar pc til 5000 kroner? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 .. Innlegg: 10282 Så spør du om det er en brukbar pc til 5000 kroner? Har vel lite/ingenting med anntall inlegg å gjøre . Jeg har liten/ingen erfaring med berbare maskiner, derfor spør jeg . Om du har kjørt Ford hele livet ,men får lyst til å skifte til Opel ,ville det da ikke være naturlig å spørre dem som hadde erfaring med denne om råd Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Joda, men når du har trolla rundt på et forum så mye og lest såpass mye om hardware ser du jo at det er en bra evt dårlig maskin? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kjøp den til 5000,-. Det er utrolig pris på en sånn pc. Den har det meste. Sikla på en sånn før, men kjøpte en annen maskin fordi jeg ikke gadd å vente til den kom ut på markedet. Dessuten så er Folio designet lekkert! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Joda, men når du har trolla rundt på et forum så mye og lest såpass mye om hardware ser du jo at det er en bra evt dårlig maskin? Kan du si , men en får aldri inntrykk av hvordan maskinen er i bruk , feks hvordan skjermen er om det er spesielle negative ting en bør tenke på osv , derfor er det normalt å spørre , iallefall for meg . Mulig du ser anderledes på det , men min mening er at det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite . Det er dyktig sent å angre etterpå , spesieltnår det er en kompis som skal ha den . Lenke til kommentar
MaFiA Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Utifra spm. ditt spurte du om det var bra pris på det produktet da, ikke så veldig detaljert etter feil Men ja enig i at det er smart og forhøre seg om produktets kvalitet, men i dette tilfelle virket det som du var mer ute etter og skryte av hvor billig du kunne få det :!: Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Kanskje litt offtopic, men ville bare tilføye dette: Det er som snekker'n sier, hjelper ikke å kjøpe den beste bærbare pc-en bare pga spesifikasjonene. Kan love deg at nesten alt som er bra på papiret ikke vil passe til dine forventninger. Tross alt snakker vi om veldig ømfintlige elektroniske komponenter. Kan gi et eksempel: En kamerat av meg kjøpte en bærbar til rundt 16.000kr. Denne var en veldig bra intel pc, som skulle kjøre bra og ikke inneholde noen feil. Pc-en har fungert bra den, selv om viftene har bråkt en del, men i en lengre periode nå, så har harddisken krangla mye og pc-en har problemer med å fungere fullt ut. Det hele endte med at pc-en ikke vil starte. Av dette kan vi konstatere, ikke tro at selv om du kjøper det "beste" vil du å et fullt ut virkende system. Capische? Endret 9. oktober 2004 av Eplenektar1 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Utifra spm. ditt spurte du om det var bra pris på det produktet da, ikke så veldig detaljert etter feil Men ja enig i at det er smart og forhøre seg om produktets kvalitet, men i dette tilfelle virket det som du var mer ute etter og skryte av hvor billig du kunne få det :!: Vel jeg skriver "hva synst dere om denne" og så skriver jeg prisen , gidder ikke flisespikke med deg , men regner med at du ser at den ikke er til meg , så hvorfor skulle jeg da skryte av prisen Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 .. Innlegg: 10282 Så spør du om det er en brukbar pc til 5000 kroner? Har vel lite/ingenting med anntall inlegg å gjøre . Jeg har liten/ingen erfaring med berbare maskiner, derfor spør jeg . Om du har kjørt Ford hele livet ,men får lyst til å skifte til Opel ,ville det da ikke være naturlig å spørre dem som hadde erfaring med denne om råd Hehe, men snekker'n da? Har heller ikke noe serlig erfaring med bærbare pc'er. Men eg så at den første ville eg ha valgt. Eg har kjøpt meg denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300768&cks=PRL Men min har 1024 MB ram og 60GB disk. Grunnen for mitt valg av bærbare pc falt på Fujitsu Siemens Amilo A1630 var at det var amd cpu i den. Ville prøve amd 64. Snekker`n :så hvorfor skulle jeg da skryte av prisen Jo fordi at det er sinnsykt billig. Du kunne formulet spørsmålet anderledes? Er denne bærbare pc'en bra, uten å nevne prisen før litt senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Det er et utvilsomt bra kjøp. Bare flesk til. En liten hake er at maskinen du linker til i første post er tykk og tung og dermed mindre portabel enn mange andre maskiner. Endret 9. oktober 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) .. Innlegg: 10282 Så spør du om det er en brukbar pc til 5000 kroner? Har vel lite/ingenting med anntall inlegg å gjøre . Jeg har liten/ingen erfaring med berbare maskiner, derfor spør jeg . Om du har kjørt Ford hele livet ,men får lyst til å skifte til Opel ,ville det da ikke være naturlig å spørre dem som hadde erfaring med denne om råd Hehe, men snekker'n da? Har heller ikke noe serlig erfaring med bærbare pc'er. Men eg så at den første ville eg ha valgt. Eg har kjøpt meg denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300768&cks=PRL Men min har 1024 MB ram og 60GB disk. Grunnen for mitt valg av bærbare pc falt på Fujitsu Siemens Amilo A1630 var at det var amd cpu i den. Ville prøve amd 64. Snekker`n :så hvorfor skulle jeg da skryte av prisen Jo fordi at det er sinnsykt billig. Du kunne formulet spørsmålet anderledes? Er denne bærbare pc'en bra, uten å nevne prisen før litt senere. Selvfølgelig kunne jeg formulert spørsmålet bedre ,men hva var vitsen med å unnlate prisen , ser jo stadig vekk at når noen spør om noe så er de i neste post følgende : PRIS?? . Vel om det var til meg selv kunne jeg jo skryte av prisen ,han som skal ha den har aldri hatt data og jeg tviler sterk på at prisen blir avgjørende for han , da han tjener rundt 1 million i året og er singel . :-) Nei saken er heller at det er veldig mange her som har lite annet å gjøre en å ligge etter andre for å finne feil , og om det morer dem så vær så god PS: Kan jo legge til at begge alternativene er med 80 GB disk og 1024 ram , inkl i prisen . Endret 10. oktober 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Nei det var ett dårlig kjøp .. plz2 briefe litt mer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå