bixz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 jeg kjøpte meg en western digital 200gb med jeg finner ikke på min data maskin... jeg finner den på bios og enhetsbehandling.... MEN IKKE PÅ MIN DATAMASKIN HVORFOR!!! jeg har satt den på slave ..... vet ikke har HAr en HP Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ikke partisjonert? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Hjelper ikke med partisjonere, men å formatere skulle bidra Endret 9. oktober 2004 av kandasa Lenke til kommentar
que Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Imponerende post i forumet dette her. Hva slags maskin har du (HP har vel drøyt 100 modeller i året eller no') Operativsystem har du? Hvis du har XP; høyreklikk på "Min Datamaskin" og velg "Behandle". I det nye vinduet velg "Diskbehandling", da bør Windows forklare deg resten. Lenke til kommentar
twhumax Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Hei gjør som følgende (på engelsk), START - Control Panel, Administrative Tools, Computer Management, Disk Management, Høyreklikk på den aktuelle driven og velg Format. Lykke til! Svarte litt for sent! Endret 9. oktober 2004 av twhumax Lenke til kommentar
bixz Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 TAKk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! holte på å bli gal har ring runt og masa og det tar dere 1 jævla sekund!!!! TAKK!!!!!!!! Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hjelper ikke med partisjonere, men å formatere skulle bidra Øhhh... Man MÅ partisjonere FØR man formatterer. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Øhhh...Man MÅ partisjonere FØR man formatterer. Ja, det må man, men man finner den ikke før man formaterer også. (mente selvfølgelig "Hjelper ikke bare å partisjonere..." Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Man finner den selv om den ikke er formatert. Beklager, men du tar nok feil her Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ayehhh, tar jeg virkelig så feil. Jeg får stole på deg og beklager hvis jeg missledet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå