ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Funksjoner: -Kalender: Ja - Trenger ikke superavanserte greier. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -EDGE: Vet ikke. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Ja. -Spill: Ja. Form: -"Vanlig" -Vekt: Uviktig, men greit at den ikke veier like mye som en elefant. -Antenne: Intergrert helst. Utstående er mindre pent., -"Støt/sprut/støv-sikker": nei. Skjerm: Farge. -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: Viktig. Stooor. -Touchscreen: Ja. Pris: Jeg har en del å bruke, men ikke kom med helt usannsynlige priser. Med abonnementsbinding): Nei. Diverse: -Merke: Er SE-fan, men er åpen for en del. -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: Ja. -Triband: Uviktig. -Infrarød port: Ja. -Bluetooth: Ja. -Minne: Så mye som mulig. Vet ikke hvor mye jeg trenger, men liker å ha god plass. -Minnekort?: Ja. -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: Ja. -Radio: Hadde vært kult, men må ikke ha det.. -3g(UMTS): Usikker. -Wlan: Finnes det telefoner med WLAN?. -Batterilevetid: Viktig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS, MMS, ringe, høre på musikk (om den har det), spille på den. Jeg er litt gadgetfreak, så jeg liker å ha ting med masse funksjoner. Hilsen ahpadt. Endret 9. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du kan iallefall drite i å ha SE, da de ikke har Symbian telefoner. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Du kan iallefall drite i å ha SE, da de ikke har Symbian telefoner. Jeg har alltid trodd at P-serien til SE er symbian jeg men.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du kan iallefall drite i å ha SE, da de ikke har Symbian telefoner. Dummeste jeg har hørt.... Du bør kanskje se på Sony Ericsson P910i? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Du bør kanskje se på Sony Ericsson P910i? Det er den som er favoritten akkurat nå. Digger designet. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du bør kanskje se på Sony Ericsson P910i? Det er den som er favoritten akkurat nå. Digger designet. Samme her! Skal kjøpe den snart! :!: Lenke til kommentar
zand Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Anbefaler P910 på det varmeste. Den er helt super. Har hatt både P800 og P900 før den så jeg har god erfaring med SE's Symbian telefoner. De har fikset alt som var negativt med P900 og mere til. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 P900 og P910i er jo nesten ikke noe forskjell på da. jeg ville ha valgt P900 (fordi jeg synes den er finere og fordi den er billigere) men du burde jo satse på P910, hvis du har råd! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du kan iallefall drite i å ha SE, da de ikke har Symbian telefoner. Snakk om å slenge ut noe man ikke vet om a! :!: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 SE P-Serien har Symbian. Men det er ikke akkurat samme type som Nokia bruker eller hvordan jeg skal si det. Jeg husker ikke helt hva SE kaller "Symbian" versjonene som de bruker. Men begger har samme mulighet for å installere tredjeparts programvare. Og er kanskje litt mer avansert enn Nokia sin symbian mobiler(?). Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 herre.. P-serien kjører UIQ. Dette er utviklet for å passe med trykkfølsomme skjermer. Er også brukt i en 3G-telefon fra motorola, som også har berøringsskjerm. Series 60 = utviklet av Nokia. Andre selskaper har også kjøpt lisens får å bruke det, bl. a siemens. Både series 60 og UIQ baserer seg på Symbian OS. Kan dere ingenting, er det like greit å holde kjeft. til ahpadt må jeg si at P910i virker som en grei mobil hvis man har råd. Ellers, hvis ikke minne er så vikitig, ville jeg ventet til P900 begynner å bli gammel. Da dumper de prisen på den, og du får en veldig god mobil til spottpris. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) til ahpadt må jeg si at P910i virker som en grei mobil hvis man har råd. Ellers, hvis ikke minne er så vikitig, ville jeg ventet til P900 begynner å bli gammel. Da dumper de prisen på den, og du får en veldig god mobil til spottpris. Okei. Jeg ser ann utti november. *EDIT: Skulle ikke Nokia komme ut med en arvtager til 6600? Endret 9. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 jeg tror at det er 6670, eller 6630 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jo 6630 er vel egentli den som blir den neste "store" symbianmobilen fra Nokia, siden 6670 ikke har store forandringene, men ingen av disse har trykkfølsom skjerm. Det er snakk om en kinesisk Linux telefon som kanskje kommer til norge, kan dette være noe å se på? Men den kommer vel kanskje litt for sent? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Jo 6630 er vel egentli den som blir den neste "store" symbianmobilen fra Nokia, siden 6670 ikke har store forandringene, men ingen av disse har trykkfølsom skjerm. Når kommer 6630? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hvis du kikker i Prisguiden så ser du at det er litt forskjellige datoer den er ventet inn på lager, men jeg tipper kanskje en 2-3 uker så kommer den Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Hvis du kikker i Prisguiden så ser du at det er litt forskjellige datoer den er ventet inn på lager, men jeg tipper kanskje en 2-3 uker så kommer den Ahhh.. Nice! Hvordan er den sammenlignet med P910? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Den har EDGE og megapikselkamera, men ikke trykkfølsom skjerm. Skjermen er heller ikke like stor som P910i sin. Den kjører selvsagt på Series 60 og ikke på UIQ slik som Pxx0 gjør. EDIT: 6630(127gr) veier litt mindre enn P910i(155gr) Den har 65k farger, ikke 265k slik som p910i(men tror ikke det gjør noen forskjell) Endret 9. oktober 2004 av SumSar Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Den har EDGE og megapikselkamera, men ikke trykkfølsom skjerm. Skjermen er heller ikke like stor som P910i sin.Den kjører selvsagt på Series 60 og ikke på UIQ slik som Pxx0 gjør. Om du ville blitt drept innen 10 sekunder om du ikke valgte en av de, hvilken ville du valgt og hvorfor? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Hmm... Tøft valg Men jeg har valgt P900 å har fått sansen for den, så jeg ville nok valgt p910i mye pga at kamera og EDGE ikke er så viktig for meg. Men om kamera er viktig, velg 6630, det er min mening. EDIT, EDIT og atter EDIT: 6630 har også UMTS (3G) off, enda en EDIT : Tror du burde vente til de kommer i butikkene så du kan teste de å se hvordan førsteinntrykk du får av de. Endret 9. oktober 2004 av SumSar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå