Stoffen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hallo alle behjelpelige!! Var såpass uheldig å slette den ene partisjonen jeg hadde på min 200 GB Seagate Barracuda med gdisk.exe. Var 1 stor partisjon på disken, og den var dynamisk. Har nå prøvd med ørten og tolv programmer for å få data tilbake. Vurdere nå ebos.... men det koster jo en skjorte og 2 armer.... Men har iallefall testet Partition Magic 8, GetDataBack, diverse "gamle" dos boot utils, som nesten greier jobben... mest sannsynlig for de ikke har støtte for LBA... Holder nå på å teste med OnTrack EasyRecovery PRO, som mulig kan greie dette. Hvis ikke, kan noen hjelpe meg her? Det er ikke installert en dritt på disken i etterkant, og er heller ikke formatert. Kun partisjonert. Lurer på om jeg muligens har gjort vondt verre ved å slette de 2 partisjonene som ble opprettet, så nå er den som en uformatert, uallokert disk i windowz..... Anyone? Håper på noen gode svar her, da jeg sliter ganske kraftig... På forhånd takk Christoffer aka Stoffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå