knutby Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har et problem med en pc her: under booten kommer meldingen: Finner ikke filen windows\system32\config.sys Det var en venn av meg som ringte så jeg husker ikke hva mere det stod. Jeg hadde også samme problemet på en pc på jobben, men den formaterte vi bare. Det er litt upraktisk her. Det stod noe om å bruke repair consollet, men det er jeg ikke sikker på hvordan funker.. skrive inn kommandoer som jeg ikke kan osv. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 prøv å fikse windows installasjonen. boot fra windows cden. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 noen som har noen tips til å fikse det uten å benytte ms sin løsning? (repait console) Eller noen som kan si meg kommandoen for å starte å reparere.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Bare reinstaller over installasjonen. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 tenker ikke på repair console. Bare start windows installasjonen, og etter at installasjons programmet har søkt etter gamle windows installasjoner så velger du "reparer valgte windows installasjon" eller noe sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå