tango82 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Hallo! Jeg har i det siste drevet med storstilt back-uping av mine DVD'er, og det har gått helt fint inntill nå nettopp. Jeg holdt på å brukte DVD2ONE for å komprimere ned størrelsen på omlag 10 DVDer som jeg hadde dekryptert og lå på harddisken min. Det gikk greit, men etter en restart var plutselig DVD-RWen min borte fra min datamaskin. Når jeg prøvde å brenne i nero sto det at det ikke fantes noen DVD-RW! Jeg gikk inn på enhetsbehandling på systemegenskaper, og der er DVD-RW stasjonen blitt flyttet til Diskstasjoner, istedenfor DVD-/CD-ROM stasjoner hvor den alltid har vært før! Jeg har ikke rørt noe inni selve hardwaren, men merket at hd og selve DVD-RWen var biltt veldig varm, selv om den ikke hadde brent noe på ca 24 timer. Jeg legger ved 1 bilde av enhetsbehandlings-vinduet. Jeg var også innom BIOS, og der så alt ut til å være i den skjønneste orden. På min datamaskin har det forresten dukket opp en "flyttbar disk" der DVD-RW brukte å være...mystisk. Noen som har noen anelse om hva som har gått feil, eller hva som må gjøres??? Endret 9. oktober 2004 av tango82 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 prøvd å fjerne enhet og så starte om igjen? kan være at windows bare hikket litt Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Off Topic: Bra brenner du har! Jeg har akkurat samme brenner vis din er svart. Lenke til kommentar
tango82 Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 fixet problemet! Koblet fra IDE-kabel og startet, for så og slå av og koble til igjen. Vet ikke helt hva som gjorde at den plutselig ikke funket, kanskje over-oppheting. Også er sjansen åpen for at feilen skyltes en ghost in the machine. hvem vet. oftopic:Synes brenneren er bra jeg og lockness, men vet ikke helt hvor bra laseren er å lese plater med småriper og slikt... bruker iallefall DISC REPAIR PRO som anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå