MountainRivera Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 jeg har idag opplevd at jeg får dårlig signal inn på kortet en tidligere. Fra første stund så hadde jeg alltid "utmerket" signal styrke, men idag har den hoppet fra "lavt" til "meget bra" veksjelsvis! Hva er det som har skjedd? Lenke til kommentar
Breiflabben Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Kanskje det er noen som har begynt å bruke samme kanal som deg ? Bruk f.eks. Network Stumbler til å sjekke. Edit: Dette gjelder jo selvfølgelig bare dersom du bor i tettbygd strøk. Dersom du må kjøre bil for å treffe naboen så er det neppe noe problem med flere brukere på samme kanal BF Endret 9. oktober 2004 av Breiflabben Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Kanskje det er noen som har begynt å bruke samme kanal som deg ? Bruk f.eks. Network Stumbler til å sjekke. Edit: Dette gjelder jo selvfølgelig bare dersom du bor i tettbygd strøk. Dersom du må kjøre bil for å treffe naboen så er det neppe noe problem med flere brukere på samme kanal BF Det er kun mitt nettverk som er oppegående i nærheten. Jeg sjekka med net stumbler Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har hatt samme problemet. Hos meg fant vi ut at det var for kjukk vegg, så når noen gikk i veien for signalene så kuttet den ut.. (dette er bare noe vi tror.) Gikk over til kabler isteden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå