Gå til innhold

Qtek 2020 - nett bruker tips?

AndersT2

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål når det kommer til bruken av denne.

Når jeg går på nettet med GPRS, så finner jeg ingen muligheter til å koble meg fra igjen, dette skjer kun når jeg slår på og av flight mode.

Hvordan funker denne GPRSen, jeg tror jeg leste ett sted at den kun tar betaling for det som lastet ned, er det riktig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med GPRS betaler du pr Kb du laster ned, altså ikke oppetid.

De forskjellige leverandørene har forskjellige priser, men alle i Norge følger ca. samme standard;

Første 500Kb pr/mnd. er forholdsvis dyrt, deretter raser prisen ned, og det blir ganske rimelig å surfe.

Anbefaler å kjøpe produktet GPRS Monitor fra programvarehuset Spb hvis du ønsker å holde kontroll på GPRS-bruken din.

Jeg kommer snart med en artikkel om GPRS-bruk og spesielt GPRS Monitor på www.pdanorway.com

Du kobler lett av GPRS på Qtek 1010/2020/9090 ved å holde inne "legge-på-knappen" et par sekunder.

TIPS: Ønsker du en lett og grei startside for PDA'en din, sjekk ut www.pdanorway.com/mobile

Lenke til kommentar

etter du har surfet eller send mms via gprs må du slå av den browseren du har brukt slik at den ikke bare kobler deg opp igjen, så kan du holde inne "leggepåknappen" den røde fysiske knappen nede i noen sek til du ser pilene på signalstyrke indikatoren

forsvinner, du er da koblet ned.

Slå av browseren: start, settings, system, memory og så running programs, så kan du velge vilke programm du vil stope og mest sansynelig er det internet explorer.

Dette er jo ganske avagnser så vil anbefalle og få inn en "tastmanager" jeg bruker en som heter batmemtime2003, og som egentlig ikke er noen taskmanager, men

som alike vel er meget lett å stenge progg med.

javascript:emoticon(':w00t:')

smilie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...