Lille_My Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei! Jeg har akkurat blitt en eier av en Fiat Bravo 97 modell. Den er ikke stylet noe fra før og er helt svart. Jeg har lyst til å gjøre noe artig med den, litt av hvert egentlig. Men siden jeg ikke er så opplyst når det kommer til biler og styling så trenger jeg litt hjelp og litt forslag da vettu ! Jeg har jo egentlig ingen grenser ved pris, men s klart så går det ann å holde seg innenfor et "sundt" beløp. Jeg fant et bilde av samme type bil som min, bare stylet-som dere kan se...og jeg synes dette så ganske ok ut. Hvor mye vil dette koste sånn ca? Noen som vet? Og hvem kan jeg henvende meg til for å få fikset dette? min bil som den er nå: Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det kommer til å bli dyrt..de delene der er sikkert vanskelig å få tak i i tilleg. Lenke til kommentar
Lille_My Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Det kommer til å bli dyrt..de delene der er sikkert vanskelig å få tak i i tilleg. Hva om jeg vil nærme meg det utseendet da? men ikke fult de helt samme delene? Får man kjøpt "styling sett" en slags pakke løsning?...tror jeg hørte det et sted...*hmm* hvis jeg setter en pris på 20 000 uten felger...er jeg langt unna dette da? Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det kommer til å bli dyrt..de delene der er sikkert vanskelig å få tak i i tilleg. Hva om jeg vil nærme meg det utseendet da? men ikke fult de helt samme delene? Får man kjøpt "styling sett" en slags pakke løsning?...tror jeg hørte det et sted...*hmm* hvis jeg setter en pris på 20 000 uten felger...er jeg langt unna dette da? Du kan berge den med 20K jeg lagde en pakke for deg hos powerzone den kom på 16500 kr inkl lakkering (Regnet da 5000 kr for lakkering og grunning, må kanskje legge til litt her) Dette var også inkl senkefjærer som du trenger og evt speil. Men det var hovedsakelig lepper jeg fant fram til deg, hvis du skal ha helt ny front koster det nok fort over 20000 kr for alt inkl lakkering. Sjekk med www.powerzone.no hva du kan få Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Stilig bil, skulle egentlig kjøpe slik selv. Den var stylet direkte fra fabrikk, og hadde gått som demo/showbil av Fiat selv.. Men så ble den solgt rett før jeg bestemte meg. CZT.no har noe.. Powerzone.no har som sagt en del (velg bildeler i nedrste rullemeny).. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 http://www.kenthauto.no/?go=styling&gr=42&kat=194 Kenthauto har en del. Blir ikke så veldig dyrt og style den! Eller koster nok noen kr, spørs hva man mener med dyrt da! Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Du kan også skjekke www.realcar.se ...er svenskt da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå