Phoncible Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Har et lite problem som går ut på at explorer.exe iblandt tar 50% av cpu-kraften min. Spesielt hvis maskinen har stått en stund uten å gjøre noe. Forstår ingenting..? Edit: Har en så å si helt ny dell dimension 8400, med norton antivirus & internet security.. Endret 9. oktober 2004 av Phoncible Lenke til kommentar
yoga Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg regner med du har prøvd å restarte explorer.exe prosessen? Jeg må i allefall gjøre det minst 1 gang i døgnet for at pcn skal holde seg oppegående... Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 kan være du har jævla mye spyware og adware inne.. last ned adaware her: http://www.download.com/3000-2144-10045910...page&tag=button og oppdater definisjonene.... jeg hadde jævla mye dritt inne fær.. pcen min jobba som en dass.. jg formaterte og den ble så rask som før... har du kazaa og sånne program inne? det er med på å gjøre at du får masse spyware og sånn dritt inn... Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Restarter explorer.exe prosessen rundt 1 gang i timen, alt ettersom hvor heldig/uheldig jeg er.. Bruker dc++, har akkurat formatters(fikk litt problemer når jeg hadde fått pc'n, den har aldri fungert helt godt etter at jeg formatterte. Små barndomssykdommer. Det selv før jeg hadde nett). Bruker adaware for å fjerne adware og spykiller eller noe sånt for å fjerne spyware. Er litt noob, så har ikke så mye peil, men har fungert godt lenge ialle fall Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det er en bug i Windows som gjør at når man bruker Explorer og kikker i mapper med mange *.avi filer så går CPU bruken opp. Søk på "Windows XP AVI bug" på Google. Så må du inn i regedit og fixe det der. Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 skal prøve det. Hjertelig Lenke til kommentar
zebe Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Det er en bug i Windows som gjør at når man bruker Explorer og kikker i mapper med mange *.avi filer så går CPU bruken opp. Søk på "Windows XP AVI bug" på Google. Så må du inn i regedit og fixe det der. Har samme problemet som Phoncible, husker faktisk at explorer.exe begynte å bruke 90% av cpu etter jeg hadde vært i en mappe med mange .avi filer . Takk for tipset. EDIT: Fant ingen bugfix Endret 9. oktober 2004 av zebe Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du kommer heller ikke til å finne en bug fix zebe! Sa jeg det? Sa det er en bug i Windows ja, men måten å fixe det på er i slette noe i registeret til Windows. For å finne HVOR i registeret, så søk etter det på Google. Finner det der hvis du leter riktig. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du kommer heller ikke til å finne en bug fix zebe! Sa jeg det? Sa det er en bug i Windows ja, men måten å fixe det på er i slette noe i registeret til Windows. For å finne HVOR i registeret, så søk etter det på Google. Finner det der hvis du leter riktig. Du sa ikke det Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Flyttes til windows då dette ikkje er eit hardware porblem men ein windows problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå