Windoge Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har akkurat spart opp til en Philips 190S5CS LCD skjerm. Har lest igjennom en del tester, og kommet frem til at dette kan være den "ultimate" 19 tommers spille-LCD skjerm med tanke på etterslep og pris. Problemer er at jeg ikke klarer å lokalisere den noen steder. Skjermen er jo i tillegg ikke noe spesielt gammel. Jeg greide for et par uker tilbake å lokalisere den i prisguiden for 4300,-. Nå ligger den i prisguiden for nesten 5000,-, samt alle som ligger der har den ikke inne på lager. Noen her som kanskje kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Gå for FS istedet. Dt er samme skjermen med men 12 ms Det kommer en test av den snarlig Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Gå for FS istedet. Dt er samme skjermen med men 12 ms Det kommer en test av den snarlig Du har vel ikke sånn tilfeldigvis en link med litt info, modell, samt pris osv..? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Både PM og post i tråden..? Utålmodig eller? Regner med at infoen i PM-en smakte Til andre som måtte lure: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22240 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Nå er værtfall skjermen bestillt. Håper jeg blir fornøyd men dagens "ultimate" 19tommers LCD til spilling. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Øyh, ikke røp ting da, og spesielt ikke ting jeg ikke har skrevet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Blir å holde skjermen min for meg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Bestiller denne jeg også, tror jeg. Om det ikke dukker opp noen overbevisende tester på hw i løpet av uken. Takk for infoen du "røpte" ^Th0mas^ *fnyse til enden* Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Både PM og post i tråden..? Utålmodig eller? Regner med at infoen i PM-en smakte Til andre som måtte lure: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22240 Denne skjermen enden viser til er samme skjermen som den jeg tenkte på, bare med 12ms såvidt jeg vet. Dette er jo som sagt en 19 tommers skjerm, og med så lite etterslep, samt så greie bilder burde denne være perfekt til mitt værtfall som er mye spilling. Prisen skal jeg heller ikke klage på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Prisen skal jeg heller ikke klage på. Amen to that! Edit: Hvor kjøpte du den fra? Endret 11. oktober 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 ITbutikken har den for 4160,-. Bestillte den der, selv om den ikke har kommet inn på lager ennå. Om datoen deres stemmer vil vi nok finne den på lager i løped av 1-4 dager en gang. Akkurat i tid til bursdagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå