Bear^ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Drit i den andre tråden, fikk til problemet (merkelig hva du finner av svar på steampowered.com) men nå har jeg et annet spørsmål. Jeg har kjøpt Counter-Strike CZ, har det på 2 plater her ved min side. Har innstallert det, og configa det til steam kontoen min. Likevell, nå er det oppdatert og allt, men likevell må det laste ned filer fra nette for at jeg skal få spille. Er det ikke innstallert og klart til bruk? Hvorfor må det lastes ned flere filer fra nette, har oppdatert det, men under monitor står det at det laster ned noen "updates" men har oppdatert det. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Er jo forskjellige mods osv da, som har nye lyder og div andre ting som må lastes ned. Kommer ikke på noe annet det kan være. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 i steamapps mappa mi ligger det en masse GCF filer, deriblant condition zero.gcf. Den er på nesten 400 mb. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan starte spillet med en gang, siden jeg har kjøpt og oppdatert det. Skjønner det bare ikke. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Er masse like filer hos meg og, er vel CS'n du konverterte ifra eller noe... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Mhm, men når jeg har innstallert hele spillet, og registrert CD nøkkelen, da skulle vel alle filene overførest til en slik fil, slik at jeg slipper å laste ned alle de filene. Dette er SVÆRT irriterende da jeg ikke har muligheter for oppkobling til DSL, og kan heller ikke får DSL linje her jeg bor, er for langt til sentralen Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 I første innlegget mitt trodde jeg at det var sånn at du laster ned mens du connecter til en serever, men det er litt feil tror jeg, det er før du i det hele tatt kommer inn i spillet? Kan du ta et screen av skjermen med updatesgreiene greiene a? Tror neppe jeg kan hjelpe, for tviler på at den laster ned noe unødvendig... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Hvorfor må det lastes ned filer fra steam når jeg har hele spillet? Skjønner det ikke, etter å ha sletta CZ GCF filen, og prøvd å innstallere CZ pånytt for steam, får jeg opp at enkelte filer på maskinen kan brukes, mens resten må hentes ned fra en steam server? Hva i videste verden, hvorfor? Har jo hele freaka spillet på maskinen. Nå er det ikke lenge for det kommer steam fra ørene mine Lenke til kommentar
tors81 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg fikk CS:CZ i bundelen til powecolor skjermkortet jeg fikk i går, må jeg og hente ned filer da, det virker da veldig tungvint, da heller ikke jeg har tilgang på DSL. Vel, får sette sammen maskinen å prøve. bear : Skjønner hvorfor du blir irritert hvis dette er tilfellet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Det er tilfelle, med min ISDN linje hadde den kommet til 15% etter 2 timer på nette. Er meget MEGET frustrerende. Har hele spillet, alle filene som kreves for å spillet t.o.m med botene, hvorfor jeg må hente ned filer fra en steam server er utenfor min forståelse Edit: Prøver også å få hjelp fra steampowered med dette, på forumet, men der kreves det at en admin aktiverer kontoen før jeg kan bruke den. Er nesten 5 timer siden jeg registrerte meg, har ennå ikke fådt noe mail at den er aktiv. Endret 9. oktober 2004 av Bear^ Lenke til kommentar
tors81 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ja jeg får ikke CPUèn til maskinen min før til uka så jeg får ikke testet dette hos meg enda. Har ingen maskin å kjøre dette spillet på da jeg sitter på en eldgammel maskin. Håper det ordner seg. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Virker faktsikt som om STEAM prøver å laste ned hele spillet... Han har updata spillet for en dag siden elelr noe, og siste updaten hos meg er 11. August, har ikke kommet noen bugfixes etter det såvift jeg kan se. Lurer på hva som skjer jeg og. Steam er ille.... Screen av greiene: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Ja. virker som steam prøver å laste ned hele spillet, selv om at jeg har hele spillet på PCn min, liggende i c:\programfiler\valve\condition zero. I steamapps mappa ligger det en GFC fil med samme navn som spillet jeg vil spille, Condition Zero.gcf. Den er på 400 MB. Likevell ser det ut som spillet lastes ned på nytt, akkurat som om jeg ikke har det, og trenger å få det først. Skal prøve å spørre i steampowered forumet, når en admin får ræva i gir og aktiverer kontoen min Edit: Er også slik med Counter-Strike 1.6. Den følger jo med CZ, og den jobber akkurat på samme måte. Tror nesten jeg klikker, kjøpte spillet fra Elkjøp med det for øye å kunne spille online med en gang, ikke vær nødt til å laste ned spillet på en treg ISDN linje. Endret 9. oktober 2004 av Bear^ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Den letteste løsningen jeg kan forestille meg nå er å først avinstallere CZ fra steam. (Gå på Play Games, høyreklikk CZ, properties, delete local game content) Så avinstallerer du steam (legg til / fjern programmer) så sletter du CZ /legg til / fjern pogrammer) så sletter du det som evt ligger igjen i STEAM og valve mappa manuelt. Vet ikke hvor alle register filene er, men hvis du søker litt så finner du det sikkert. Så installerer du CZ, så bruker du steam'n som følger med (plager meg litt: heter det fØlger eller fUlger?) så legger du til CZ i my games list i STEAM. Så må alt oppdateres igjen. Husker jeg oppdaterte steam da jeg hadde modem før, tok meg vel en time eller halvtime. Det er eneste løsning jeg kan komme på, og det er langt ifra sikkert at det kommer til å hjelpe noe. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Glem det, fant det ut. Men Jeg sletta GCF fila og prøvde å innstallere spillet igjen, i innstal screen til spillet står det følgende beskjed: Files from your local installetion (including any saved games and config files)will be copied for use in steam. Any files not presented will be downloaded from the steam servers. Dette plager meg grønn og blå, har jo hele spillet, alt som kreves for å spillet det. Hvorfor må da steam laste ned noen filer fra nette? Alt er oppdatert. Endret 9. oktober 2004 av Bear^ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg måtte laste ned nye skins når jeg oppdaterte, hvordan weapon skins har du? Jeg har nå deleted scenes skins i CZ. Det hadde jeg ikke før updaten. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Har ikke endret noe skins til våpnene. De er det originale som kom med installasjonen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg endret ingen skins jeg heller, men jeg fikk nye da jeg oppdaterte spillet! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Får vente til jeg får åpna forum konton på steampowered, de tar jo hele evigheten til ventetid før de åpner den for meg Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Husk å sjekk alle spam innboxer overalt, og du kan jo alltids prøve å regge en ny bruker der, hvis det ikke er imot noen retningslinjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå