yojimbo Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har hørt så mye bra om spillet Kingdom Hearts , så mulig jeg skal kjøpe det. Er det noen som har spilt det , og kan si noe om det? Lenke til kommentar
FFX Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kan man ikke få en billig platinum verisjon av kingdom hearts? Ja spillet er faktisk veldig bra. Og enda bedre hvis du er disney fan. Det er på en måte Disney / Final Fantasy stappa sammen, hvor de lager en fantastisk historie. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Kan man ikke få en billig platinum verisjon av kingdom hearts? Ja spillet er faktisk veldig bra. Og enda bedre hvis du er disney fan. Det er på en måte Disney / Final Fantasy stappa sammen, hvor de lager en fantastisk historie. jo, jeg så de solgte det til 150 kr på free record shop her en dag. edit:leif Endret 9. oktober 2004 av laserskriver Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det spillet er fantastisk bra! Beste Disney spillet jeg noensinne har spilt, men der skylder nok det at Square bidro meget bra med sin del av spillet Uansett er det et MEGET bra spill, så kjøp det så fort du kan! Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Deilig å høre f.eks Jimmini Cricket igjen... blir jul med en gang. Og Winnie the Pooh, Eeyore, Tigger og de andre i the Hundred Acres Forest er jo verd hele spillet. Du kan jo se denne... urk *stjeler direkte link* http://www.square-enix.com/playonline/kingdomhearts/KH320.rm *mumler noe om at real media kan brenne* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå