jorgis Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) N:EO er et herlig publiseringssys. Stå på folkens, og kverk de stygge bugsene før de får formert seg! Endret 11. oktober 2004 av jorgis Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Flott! Tror jeg skal begynne å være mere aktiv igjen på denne delen av forumet, en stund siden sist nå. Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Får dere Rss sånn som Hw.no også da kanskje... Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Regner med at RSS kommer på plass, ja. Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Har forresten lastet ned Firefox nå, og vil se på hva det er som skjer med bildet. Siden fungerer helt topp i Opera, IE er småbuggy ennå - men jeg håper på å få rettet opp i det snart. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hmm, i den artikkelen her så ligger bildet av skrivebordet over ingressen. Kjører Safari. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hmm, i den artikkelen her så ligger bildet av skrivebordet over ingressen. Kjører Safari. Det samme skjer i Firefox. Jeg tror de jobber med å rette på det. Jeg tviler på at det er særlig vanskelig å rette på. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Jeg har brukt Firefox hele tiden, og har ikke hatt noen problemer etter hva jeg husker.. EDIT: Jeg så nå at siden er bittelitt bredere enn skjermbildet mitt i 1024*768 oppløsning. Endret 14. oktober 2004 av MixMaster Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 kommer ikke en ny artikkel snart? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) På det nye desinet, kunne dere prøve å fremheve linkene til "Hardware" "Off topic" osv da? Edit: En Leif Endret 19. oktober 2004 av BaX Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Fett, nytt publiseringssystem, mangler bare artikler nå! *flirer* Ting dere kunne ha skrevet om: 90nm s939cpu fx55 med ny produksjonsteknologi Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Nå skal alt funke også i Firefox. Report any errors! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nå skal alt funke også i Firefox. Report any errors! skal sjekke innom på skolen imorra, der bruker jeg Safari. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nå skal alt funke også i Firefox. Report any errors! Det er fortsatt blå border rundt ingressbildene i FF 1.0 PR, og print-ikonet i artikkelvisning blir plassert litt forkjært i forhold til sidevelgeren. Ellers er ting supert. PS: For å sjekke hvordan ting vises i andre browsere, er ieCapture en grei ressurs. her kan du se hva den fant ut om ok.no. Er dog litt buggy, men stort sett funker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå