EC Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Vi går over til nytt publiseringssystem Tiden hvor vi måtte legge alt ut manuelt er endelig over. Overklokking går fra i dag av over til publiseringssystemet NE:O. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Gode nyheter! ..Er det muligheter for at blir kortere tidsrom mellom artiklene på OK.no heretter da..? (ikke negativt ment.. vet dere gjør det dere kan ) Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Vi satser på det, ja! Vi vil også begynne å legge ut relevante nyheter, så det blir nok mye mer kjøtt på beina etterhvert! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ah.. dette blir bra, nå har vi jo fått forumet vårt tilbake også.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 har vi ikke hatt det lenge? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Border=0 på forsidebildene? Får håpe det blir fler artikkler også da Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det virker som det nye systemet bugger litt i FF. Jeg sendte en mail med screenshots av problemet, så håper jeg dere ordner opp Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Flott. Dat blir det sikkert lettere for artikkelforfattere å pubilisere sitt arbeid. Og relevante nyheter kommer? Høres flott ut, så jeg skal overleve litt feil i starten å sende inn tips Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Komemr det nytt design snart også da kanskje? Håper ihvertfall det, designet begynner å bli litt kjedelig Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 gode nyheter for oss! kanskje de gjør at det kommer flere artikler! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Mangler berre et nytt design og litt meir lesestoff da Lenke til kommentar
monster11 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hvordan ta man screenshot? Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 "Print scrn SysRq"-tasten, så på i paint og lim inn. Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Ser at det er en del bugs, bl.a. i IE. Jeg har satt opp systemet slik at det fungerer i Opera, men skal bruke litt tid på å få skikk på tingene. Det nye designet er ikke langt unna, derfor gidder jeg ikke å bruke masse tid på å perfeksjonere noe som vil bli byttet ut om kort tid. Da ser jeg heller matnytte i å få det hele til å fungere "greit nok", så kan vi heller få alt 100% i orden når nytt design skal på plass. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Yay! Det begynner å skje! It's... ALIVE Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ser at det er en del bugs, bl.a. i IE. Jeg har satt opp systemet slik at det fungerer i Opera, men skal bruke litt tid på å få skikk på tingene. JA det fungerer ganske glatt i Opera... Etter det jeg har observert! Hvordan ta screen shot i Windows: Når du skal ta bilde trykker du på > PRT SCR / SYSRQ < tasten (øverst mot høyre) Hold > Alt < tasten inne samtidig for å kun ta bilde av den aktuelle dialogboksen eller program vinduet Deretter åpner du ditt favoritt bildebehandlings program eksempel Paint (Trykk > WINTAST < + > R < , dette åpner Kjør/Run dialogboksen. Her skriver du MSPAINT eller PBRUSH Velg menyen "Rediger" og videre "Lim inn" , alternativt trykk > Ctrl < + > V < Da skulle bildet dukke opp og du kan beskjere og tilpasse. Til internett bruk vil jeg anbefalle å lagre bilde i et annet format en .bmp . Jeg vet at det fungerer men det tar stoooor plass Dette er generellt nyttig å kunne Håper ikke side administrasjonen i Overklokking.no blir bombadert med tips Så de mister sin nattesøvn... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Evt, hvis du ikke vil ha hele skjermen kan du holde inne [Alt] mens du trykker [PrintScreen] for bare å ta bilde av det aktive vinduet. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 regner med at denne artikkelen ble lagt ut med NE:O da? Ser bra ut! Stå på! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er det mulig?! Jeg blir svett av å lese hvordan dere har gjort ting hittil.. Nei, jeg blir litt redd.. Men som sagt tidligere, designet på ok.no er, ja, horribelt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå