Gå til innhold

Ødelagt x800 vivo?

Anbefalte innlegg

Beklager, men sannsynligheten for at kortet ditt er på vei til di evige jaktmarker er stor.

Uansett så må du sjekke at du har greid å flashe 100% tilbake og at du bare har 12pipelines enablet, kommer det opp 16 så må du nok bruke en anne bios for å flashe riktig kortet.

Holder en finger på at du har fortsatt 16 pipelines og at det er selve problemet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvorfor dere skal klokka og herje så mye.. Greit på gamle møkka kort, men på nye dyre skjermkort som spiller alle spill flytende uansett ( så lenge det står til med resten av hardwaren) syns jeg er tåpelig.. :roll:

Jeg er helt enig... Det var du som valgte å flashe det til 16pipelines :nei:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor dere skal klokka og herje så mye.. Greit på gamle møkka kort, men på nye dyre skjermkort som spiller alle spill flytende uansett ( så lenge det står til med resten av hardwaren) syns jeg er tåpelig..  :roll:

Jeg er helt enig... Det var du som valgte å flashe det til 16pipelines :nei:

Vell, siden her heter jo overklokking.no... Det forteller vel litt hva man driver med her? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vell, siden her heter jo overklokking.no... Det forteller vel litt hva man driver med her? :p

Eventuelt hardware.no, barbara.no osv. Ikke alle som er på forumet via overklokking.no.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor dere skal klokka og herje så mye.. Greit på gamle møkka kort, men på nye dyre skjermkort som spiller alle spill flytende uansett ( så lenge det står til med resten av hardwaren) syns jeg er tåpelig.. :roll:

Helt enig. Hvis du ikke har råd til å kjøpe nytt kort slutt med overklokkingen.

Lenke til kommentar

Takk til alle, men spesielt likferd, som ga meg løsninga på problemet.

Jeg flasha med Gigabyte-flashutility og brukte backup av orginal biosen.

Til alle som mener at å flashe kortet sitt på denne måten er hodeløst hvis man ikke har råd til det beste kortet;

For det første har jeg god råd til 10 x XT800 men jeg ville teste med en x800pro, og i tillegg hadde jeg jo tatt backup av orginalbios. Siden ingen andre hadde fått noen feil på dette kortet tenkte jeg kanskje at denne saken var "bankers" . Den gang ei. Men når har jeg lært på den tøffe måten da!

Takk for all hjelp uansett.

Magnus Borge-Olsen Happy with his 12 pipelines!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...