Malvado Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Beklager, men sannsynligheten for at kortet ditt er på vei til di evige jaktmarker er stor. Uansett så må du sjekke at du har greid å flashe 100% tilbake og at du bare har 12pipelines enablet, kommer det opp 16 så må du nok bruke en anne bios for å flashe riktig kortet. Holder en finger på at du har fortsatt 16 pipelines og at det er selve problemet... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du må bruke Gigabyte Flash utility for å flashe tilbake til 12 pipelines. FlashROM kan du IKKE flashe tilbake til 12 pipelines med. Har du flashet tilbake til din backup bios med FlashROM, har du fortsatt 16 pipelines. Lenke til kommentar
magnusolsen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 da tar jeg og flasher tilbake da. dette ordner sikkert biffen. gvf11 -p -f a:\backup.bin er dette riktig kommando ? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 skulle tro det, er a noen som har drept kortet sitt på den måten. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Skjønner ikke hvorfor dere skal klokka og herje så mye.. Greit på gamle møkka kort, men på nye dyre skjermkort som spiller alle spill flytende uansett ( så lenge det står til med resten av hardwaren) syns jeg er tåpelig.. Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Skjønner ikke hvorfor dere skal klokka og herje så mye.. Greit på gamle møkka kort, men på nye dyre skjermkort som spiller alle spill flytende uansett ( så lenge det står til med resten av hardwaren) syns jeg er tåpelig.. Jeg er helt enig... Det var du som valgte å flashe det til 16pipelines Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Skjønner ikke hvorfor dere skal klokka og herje så mye.. Greit på gamle møkka kort, men på nye dyre skjermkort som spiller alle spill flytende uansett ( så lenge det står til med resten av hardwaren) syns jeg er tåpelig.. Jeg er helt enig... Det var du som valgte å flashe det til 16pipelines Vell, siden her heter jo overklokking.no... Det forteller vel litt hva man driver med her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Vell, siden her heter jo overklokking.no... Det forteller vel litt hva man driver med her? Eventuelt hardware.no, barbara.no osv. Ikke alle som er på forumet via overklokking.no. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ATI støtter jo overklokking... mener jeg hørte(leste) det en plass Sikkert bare noe hodet mitt har koka sammen | v Lenke til kommentar
durabit Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Skjønner ikke hvorfor dere skal klokka og herje så mye.. Greit på gamle møkka kort, men på nye dyre skjermkort som spiller alle spill flytende uansett ( så lenge det står til med resten av hardwaren) syns jeg er tåpelig.. Helt enig. Hvis du ikke har råd til å kjøpe nytt kort slutt med overklokkingen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg ville helt klart prøvd kortet på en annen PC før jeg skrota det. Og helt enig med alle andre her, ikke send det tilbake til butikken. Rett og slett uetisk og lite fint... Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hadde et helt identisk problem selv, riktignok på et ti4600 men dog. det hadde det ene øret på kjøleren løsnet bare litt, men nok til at kjølingen ikke var god nok trykte det på plass og det har fungert siden. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Prøv det på en annen pc, så sender du det tilbake til butikken. Etikk suger Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det er en metode for å gå tilbake til 12 pipelines igjen, kanskje du bare har noen helt bananas pipelines siden det ble solgt stock med 12. Lenke til kommentar
magnusolsen Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Takk til alle, men spesielt likferd, som ga meg løsninga på problemet. Jeg flasha med Gigabyte-flashutility og brukte backup av orginal biosen. Til alle som mener at å flashe kortet sitt på denne måten er hodeløst hvis man ikke har råd til det beste kortet; For det første har jeg god råd til 10 x XT800 men jeg ville teste med en x800pro, og i tillegg hadde jeg jo tatt backup av orginalbios. Siden ingen andre hadde fått noen feil på dette kortet tenkte jeg kanskje at denne saken var "bankers" . Den gang ei. Men når har jeg lært på den tøffe måten da! Takk for all hjelp uansett. Magnus Borge-Olsen Happy with his 12 pipelines! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå