magnusolsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Heisann! Jeg har fulgt flashguiden på følgende side Futuremark Forum Guide Problemet er at kortet kun kan kjøre Opengl virker d som. Jeg har prøvd en rekke spill, Call of duty (eneste som virket) Cs:Source, UT2k4, Doom 3, Rome Total War. Spillene låser seg etter ca 1 sekund, deretter blir skjermen svart! Hva skal jeg gjøre ? Klarer ikke tanken på at jeg muligens har kastet bort 4000 kr! Lenke til kommentar
hmm Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 du må klokke kortet litt tilbake, mitt takler heller ikke standard x800XT speed, last ned atitool fra http://www.techpowerup.com/wizzard/ATITool_0.0.23.exe jeg kjører det stabilt på 507/537 da er ting knall ball Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du tok vel backup av den originale BIOSen som det står i den guiden? Hvis ja, prøv å flash tilbake til den. Lenke til kommentar
magnusolsen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 har prøvd å flashe tilbake, samme problem. Har også prøvd å klokke ned. Klokket ned til 400/400 og selv da hang alle direct3d applikasjoner seg! Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Huffda, spørs om kortet har blitt skadet av "opereringa" di... Det kan bety 4000,- i dass. Lenke til kommentar
magnusolsen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 hva skal jeg gjøre? andre forslag ? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hva med å flashe det slik som det var og sette stock på hastighetene på skjermkortet og prøv å sende det tilbake til der du kjøpte det!? Lenke til kommentar
magnusolsen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 god ide men kunne tenke meg å slippe slikt da Testet akkurat Full Spectrum Warrior på 500/500 og da gikk spillet fint i ett sekund og så låste deg seg. Deretter ble skjermen svart. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hva med å flashe det slik som det var og sette stock på hastighetene på skjermkortet og prøv å sende det tilbake til der du kjøpte det!? Det er svindel! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hva med å flashe det slik som det var og sette stock på hastighetene på skjermkortet og prøv å sende det tilbake til der du kjøpte det!? Det er svindel! Jeg har ikke sagt no Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Svindel er ikkje bra........... Lenke til kommentar
magnusolsen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Tested Call Of Duty igjen. Open GL funker ikke d heller Spilte d bare i 2 sekunder, men d viste seg at d låste seg også, og ga med svart skjerm Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Tested Call Of Duty igjen. Open GL funker ikke d hellerSpilte d bare i 2 sekunder, men d viste seg at d låste seg også, og ga med svart skjerm Redd du har kasta bort 4000 kroner men for all del ikke lever dette kortet til webshopen fordi du har tabba deg ut, det fortjener de ikke. Uansett så vil du ikke få garanti da det er temmelig lett for dem å si om du har 16 Pipes etter flashingen, noe som du har :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hva med å flashe det slik som det var og sette stock på hastighetene på skjermkortet og prøv å sende det tilbake til der du kjøpte det!? Det er svindel! Det er ingen som lider noe stort tap om han sender kortet tilbake. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Spiller ingen rolle om noen lider stort - svindel = svindel = ikke bra.! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Hva med å flashe det slik som det var og sette stock på hastighetene på skjermkortet og prøv å sende det tilbake til der du kjøpte det!? Det er svindel! Det er ingen som lider noe stort tap om han sender kortet tilbake. Det er fortsatt svindel å sende tilbake et kort som man har ødelagt selv. Han har hele tiden visst risikoen med å flashe, og selv om han gjorde det, så valgte han å gjøre det. Jeg mener at hvis du sender tilbake kortet som du selv har ødelagt så er du en uærlig og ekkel person. Edit: Han får ikke bytta det uansett da samtlige webshoper nå er blitt mye strengere på sjekker av innleverte VPUer med "feil" på seg. Er bare å kjøre ATI tool og voila, så ser det at han har 16 pipes. Endret 9. oktober 2004 av Merlin Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hadde et lignende problem i gamledager med mitt forrige skjermkort R9800PRO, da viste det seg at det var Powerstrip som var grunnen til at spill låset seg. Bare et tips.. Lenke til kommentar
magnusolsen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 jeg har ati-tool installert, kan d være d ? D rare er at alle spilllene starter, men stopper igjen etter ca 1 sekund. Har ingen artifacts eller lignende. Lenke til kommentar
magnusolsen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 hjalp ikke å avinstallere atitool heller tror jeg formaterer. mitt eneste håp. huff så kjipt Lenke til kommentar
magnusolsen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 har nå formatert, og til min store skuffelse er problemet like tilstedeværende er alt håp ute ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå