Morten_87 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 er det flere som har hatt problemer med Radeon 9800PRO ? Mitt kort låser seg noen ganger når jeg spiller. Da må jeg bare restarte maskina, og når jeg kommer inn i windows får jeg beskjed om at det er feil på driverene! Noen andre som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 prød med andre drivere? omegadrivere? kanskje en formatereing? Har selv 9800XXL og det kortet har aldir låst seg under gaming. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kan være hovedkortet sin feil en jeg kjenner hadde et gammel hovedkort, nforce chipset og 4x agp mer vet jeg ikke! Men i hvertfall: han kjøpte seg NVIDIA 6800 Le som klikke VELDIG ofte hos han... Hvis han skulle skifte oppløsning i spill osv. hang alt seg... Hadde noe med skjermkortet ikke funket så bra med AGP porten på hket hans... Fikk for lite strøm osv. pga 4x, mens kortet kjører 8x, men som regel ikke har noe å si! Har du et gammelt hovedkort?? Kjøp nytt da vel og en ting til hva slags socket er det på kortet? socket A? kjøp Abit nf7 v.2.0 med serial ata kontroller osv. billig og bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå