bonna_forre Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har ett problem med Internet Explorer! Før kunne vi bare trykke på Internet Explorer ikonet så kobla det seg automatisk til internett. Men nå må jeg gå inn på Mine nettverksteder, vis nettverkstilkoblinger å koble til min internett leverandør der for å komme på internett! Og når jeg går innpå Outlook express så kobler internett automatisk fra så jeg må koble til på nytt hele tiden... Noen som vet hva jeg skal gjøre for at Internett skal koble seg til automatisk når pcen starter?? Noen som kan hjelpe meg med dette her??? Hvis dere tror dere vet eller vet eller i det minste har et tips om hvordan det skal fikses så pliis skriv svar PS: Jeg har bredbånd!! På forhånd takk Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 ISP??? Hva er det? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ISP = Internet Service Provider . Altså din levereandør av internetttjenester . Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Min ISP er Telenor Online Adsl! Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Min ISP er Telenor Online Adsl! har du router? Hvis ikke tror jeg faktisk det ikker er mulig. Har du hatt telenor hele tiden? Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Har alltid hatt Telenor ja, og det gikk an før, men ikke nå lenger Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har alltid hatt Telenor ja, og det gikk an før, men ikke nå lenger Når du logger deg på , må du da skriver inn brukernavn og passord? Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Brukernavn og passord er skrevet inn, jeg må bare trykke koble til Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Telenor adsl har vel fremdeles pppoe? elns? husker ikke hva det heter, hehe. Det er ihvertfall oppringning ala isdn. Du kan jo legge til oppkoblingen din i startup mappen din i windows Skal være noen instillinger på oppkoblingen som gjør at den kobler til automatisk Endret 9. oktober 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
Konge Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Først skjekk hvilke instillinger som er satt i Outlook > Verktøy > Alternativer > Tilkobling > Fjern eventuelle haker ved : legg på etter sending og mottak ?? . Ellers kan det være noe i IE > Verktøy > Alternativer For Internett > Tilkoblinger . Her skal det vel muligens ikke ligge annet en hva vet jeg .... jeg har ikke Telenor/pppoe bla bla Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Hvor finner jeg Startup mappen for windows? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hvor finner jeg Startup mappen for windows? start-kjør skriv innn : msconfig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå