Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

problemer med internett tilkobling

Anbefalte innlegg

Jeg har ett problem med Internet Explorer!

Før kunne vi bare trykke på Internet Explorer ikonet så kobla det seg automatisk til internett. Men nå må jeg gå inn på Mine nettverksteder, vis nettverkstilkoblinger å koble til min internett leverandør der for å komme på internett! Og når jeg går innpå Outlook express så kobler internett automatisk fra så jeg må koble til på nytt hele tiden...

Noen som vet hva jeg skal gjøre for at Internett skal koble seg til automatisk når pcen starter??

Noen som kan hjelpe meg med dette her???

Hvis dere tror dere vet eller vet eller i det minste har et tips om hvordan det skal fikses så pliis skriv svar

PS: Jeg har bredbånd!!

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor adsl har vel fremdeles pppoe? elns? husker ikke hva det heter, hehe. Det er ihvertfall oppringning ala isdn. Du kan jo legge til oppkoblingen din i startup mappen din i windows :)

Skal være noen instillinger på oppkoblingen som gjør at den kobler til automatisk

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

Først skjekk hvilke instillinger som er satt i Outlook > Verktøy > Alternativer > Tilkobling > Fjern eventuelle haker ved : legg på etter sending og mottak ?? .

Ellers kan det være noe i IE > Verktøy > Alternativer For Internett > Tilkoblinger . Her skal det vel muligens ikke ligge annet en hva vet jeg .... jeg har ikke Telenor/pppoe bla bla

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...