Skink_123 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei! Jeg har verken cd brenner eller diskettstasjon, hvordan oppgraderer jeg bios da? har MSI nforce3 250 PLATINIUM socket 939 Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei! Jeg har verken cd brenner eller diskettstasjon, hvordan oppgraderer jeg bios da? har MSI nforce3 250 PLATINIUM socket 939 Det eneste må jo være noe flash program som støtter hk ditt. Ellers ville jeg nok bare lånt en floppy eller kjøpt en. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Legg .bin fila og flashfila på c disken og flash fra den.Start på en boot cd(lagd min fra en win me bootdisk,funker fint hver gang) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Bruk MSI Live Update Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Bruk MSI Live Update Jepp, bruker du det er det bare å la programmet laste ned nyeste bios og følge innstruksjonene på skjermen ,meget enkelt . Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 om du har fat32 filsystem så kan du bare legge filene der for da finner du de i dos. ntfs er litt værre, om du har bootcd som finner cdromen i dos så kan du brenne ut filene på cd Lenke til kommentar
wim Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg ville ikke ha flashet BIOS uten diskett, men det får være ditt valg Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Må jo være mere safe å flashe fra harddisk enn å bruke en heller ustabil floppy(skjer som regel noe feil med disse steinalder platene),men du gjør det du synes er best.Ingen tvinger deg til å gjøre noe som helst...just my 2cs Lenke til kommentar
sarcasm Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 enig med wim. ville ikke gjort det uten en diskett.. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du kan alltid lage en bootable flash drive (dvs. pendrive). Ganske kjekt å ha. Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 takk for respons CD romen min tok dukken i dag, så må kjøpe ny på mandag, skal da også kjøpe flere vifter og en ny psu faktisk, kansje jeg kjøper en floppydrive og :] Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hvorfor bruker du ikke bare MSI Live Update? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 har brukt Liveupdate en haug med ganger og aldri blitt et problem! Det at man bør brukke floppy er bare tull!! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 har brukt Liveupdate en haug med ganger og aldri blitt et problem! Det at man bør brukke floppy er bare tull!! Stort sett bare tull ja Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 hehe, cd-romen funker ikke, så får ikke lagt inn msi-live update, ei heller fant jeg det på nett, men har et annet problem nå! hmm, jeg lå på ca 55 i load, så skjedde det noe, pcen slo seg av og når jeg skulle starte den opp så bare peip og pip det fra pcen og ingenting skjedde, så tenkte jeg at jeg skulle kjenne om det var varmt, gikk fint å ta på, så skrur jeg av vifta, med det resultat at vifta ramler ned i henda på meg MED prosessoren fast på, den sitter fast, men kjølepastaen som var på sidene av cpuen er fortsatt myk, det merkelige er jo at egentlig så skulle jo prosessoren være låst til hovedkortet, sidenm låsen fortsatt var på? OMG Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jo, men SÅ fast sitter den ikke, du bør vrikke den litt att og fram. Tror ikke den tok skade av det. Bu the way :----------->MSI Live update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå