Lungemannen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg skal kjøpe en Antec neopower PSU fra enten Multicom, Databutikken.com, cshop.no eller advance.no. Jeg har ingen erfaring med noen av disse nettbutikkene, og lurer på om det er noen av disse jeg bør styre unna eller noen jeg burde foretrekke fremfor andre. Den billigste av disse ser ut til å være Multicom- Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Både Multicom og Databutikken er gode og anerkjente nettbutikker, Cshop og Advance har jeg ikke hørt så mye om, men det trenger ikke bety at de er dårlige. Her kan du lese brukererfaringer: http://www.hardware.no/webshoper/ Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Ok, takker for svar. Da går jeg for Multicom. Gleder meg til jeg får den psu'en Endret 9. oktober 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg sier PSdata.no Eller Netshop.no Rask levering og god service med lave priser. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ...enten Multicom, Databutikken.com, cshop.no eller advance.no. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg sier PSdata.no Eller Netshop.no Rask levering og god service med lave priser. kanskje lese hele posten før du poster? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg sier PSdata.no Eller Netshop.no De har ikke den varen jeg leter etter. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Les på webshoperfaringer, tror multicom er et bedre valg enn databutikken.... Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja, helt klart multicom blant de fire, har handlet der og gjør gjerne det igjen, hyggelige folk også. Databutikken sies å ha blitt bedre, men venta i 3 mnd på et gfx som ble sendt i retur. Cshop bruker jeg ikke pga de setter opp priser uten moms( m/mva med liiiiten skrift). advance kjenner jeg not. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) det spørs hvor mye varen koster, siden databutikken opererer med gratis frakt på bestillinger over 500,- se på prisforskjellen og se om det lønner seg... Endret 11. oktober 2004 av gravypressure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå