Claw_Server Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ja da skal jeg også kjøpe meg en ny PC og trenger litt hjelp til å velge lyd kort. Tenkte meg Zalman USB lydkort, 5.1, eksternt, på grunn av at jeg har "Zalman mikrofon", og "Zalman Real Surround Sound Headphones", men jeg må vel ha enda ett ekstra lydkort for zalman mikrofonen? vet dere om noe bra kort spesielt til mikrofon? Link til hodetelefonene: Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 De fleste nye pcer (HK) kommer med integrert lydkort i dag som både støtter høytalere og mikrofon, men de er jo selvfølgelig ikke de beste lydkortene. Skal du har et bra lydkort er dette til og med THX sertifisert http://www.psdata.no/ps.asp?proddetail=102303 Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hallo Hva skal kortet brukes til? Hva slags mikrofon er det, har den jack-plugg? Trenger den Phantom-power? (er det ikke det det heter a? ) Lenke til kommentar
Claw_Server Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 De fleste nye pcer (HK) kommer med integrert lydkort i dag som både støtter høytalere og mikrofon, men de er jo selvfølgelig ikke de beste lydkortene. Skal du har et bra lydkort er dette til og med THX sertifisert http://www.psdata.no/ps.asp?proddetail=102303 Jeg kjøper ett nytt kabinett som heter AOpen H600B + de delene jeg vil ha da, men jeg tror ikke det følger med noe slikt der. Lenke til kommentar
Claw_Server Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Hallo Hva skal kortet brukes til? Hva slags mikrofon er det, har den jack-plugg? Trenger den Phantom-power? (er det ikke det det heter a? ) Det er vanlig mikrofon med jack-plugg ja. Phantom-power? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Altså, trenger mic'en ekstra strøm for å fungere, eller kan du bare plugge den rett inn i mic. inngangen uten å bruke en mic-forsterker/forforsterker? Lenke til kommentar
Claw_Server Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg bare pluggen den inn i pc'en jeg, trenger ikke noe ekstra strøm.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hva skal kortet brukes til da? Hvor mye penger har du tenkt å bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå