Hoax Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Alt for dyr og litt dumt med den USB koblingen, kommer seg nok ned i pris etterhvert. Liker den "mekaniske" varianten med justerbare motstander som man justerer med knott i front bedre, noen er ganske fine og gir et intresangt look. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Alt for dyr og litt dumt med den USB koblingen, kommer seg nok ned i pris etterhvert. Liker den "mekaniske" varianten med justerbare motstander som man justerer med knott i front bedre, noen er ganske fine og gir et intresangt look. ja, helt enig. det var forbanna dyrt, syntes ikke det er verd den prisen offtropic Dingot0m er ikke du chris? broren til sigve? Endret 10. oktober 2004 av kake_fredrik Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Alt for dyr og litt dumt med den USB koblingen, kommer seg nok ned i pris etterhvert. Liker den "mekaniske" varianten med justerbare motstander som man justerer med knott i front bedre, noen er ganske fine og gir et intresangt look. Er ikke alle som vill ha opptatt den ekstra plassen skjønner du.. Som f.eks meg, har bygd kabinett selv, og da er det fint å slippe å måtte lage 3 plasse, men at det holder med 2 Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 offtropic Dingot0m er ikke du chris? broren til sigve? Kris, ikke Chris. Men stemmer, åssen visste du det? Kjenner du min bror? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Stig-Arne Kompis, du ser at den tar en PCI plass sant Ikke alle som vil fylle dem opp med "crap" heller, Spesielt ikke hvis de har en XPC (Barebone) Shuttle som meg f.eks hehe Men dette er en smaksak så klart noen liker det og andre ikke. Den er jo smart og kul på sin måte. Har du en PCI plass ledig så er den flott for de som ikke har en 5,25" ledig (Eller 3,5" for det fins så små viftesyringer også) Kan jo bare ta av PCI monterings skinnen og lime kretskortet til noe i kassen med limpistol også... Endret 10. oktober 2004 av Hoax Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Den er jo helt rå. OverClock Intelligence Agency har testet den her. Dette er ikke "PCI" utgaven, men den er helt lik bare en annen monterings løsning. Det jeg syntes var meget rått, er at du kan kalibrere temp. sensorene slik at de viser riktig temperatur, samt at flere temp. sensorer kan styre en eller flere vifter. Endret 18. oktober 2004 av bluesman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå