Stig-Arne Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 mCubed har endelig kommet i mircoplex sine hyller. Her putter man bare i ett PCI kort, og kobler viftene til og legger inn softwaren, og styrer viftene 100 % via windows. Genialt for oss som ikke vill ha viftestyringen i front av kabinettet:D Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 stilig.. linux-støtte kor? Men hvorfor USB? kunne di ikke bare brukt pci-porten? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Snadder! Litt stiv pris, menmen... Er tatt opp til vurdering av den økonomiske rådgiveren min Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Artig sak! Skal absolutt vurderes. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 "4 separate kanaler. Max. 15W (1.25A) belastning pr. kanal, 60W totalt. " bah...kan jo ikke styre deltaen min da jo. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 den var jo litt fin da Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 tja... ikkje dum den der men foretrekker noke som er litt billigare og som kan drive delta vifter.... men sjølv ville eg ha kjøpt en som eg kan sette i en brønn framme, litt billigare og liker utseende på mange... synste dei puffer opp utseende på heile pc'en Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det der var jo ein sinnsjuk pris. :S Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det der var jo ein sinnsjuk pris. :S jepp, var ikkje det billigaste eg har sett. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Genital ting, men dog for dyr... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 stilig.. linux-støtte kor? Men hvorfor USB? kunne di ikke bare brukt pci-porten? USB? noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 stilig.. linux-støtte kor? Men hvorfor USB? kunne di ikke bare brukt pci-porten? USB? noe jeg ikke har fått med meg? Får å kontrolere den må man plugge i en usb kabel, som går til en usb port på utsiden Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 blah.. når jeg nå så etter så er plugges den jo ikke i PCI sporet, men bruker USB ja.. rimelig toskete ja.. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det er mulighet for å koble den til en usb-header på hovedkortet, da (hvis det er noen ledig ) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Får meg hadde det gått fin fint, har 4 usb på hoved kortet. og 2 foran og en firewire, pluss jeg har en usb hub, og den gir 4 usb. og jeg bruker en usb til musa! Endret 10. oktober 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 USB plasser er ikke problemet.. men saken er jo den at det liksom er unødvendig å måtte bruke en plass for et kort man kunne bare ha putta i pci sporet... og i tillegg må strekke kabelen utenfor.. unødig liksom Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ganske intresant produkt med stort potensiale! Kunne med fordel gjenomgodt en revisjon, så man fik mulighet til å koble enheten rett på USB på hovedkortet eller bruke PCI. Personlig har jeg i alle tider vært fasinert av utvendige brytere og skru-knotter Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 her er usb versjonen http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...BANSL4&toc=5880 Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Grei sak, men teit at det var USB, og som sagt, ganske dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå