ikkeno Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har Denon AH-D750 ? 2 Hz - 30 kHZ response ? Vaporized Titanium diaphragms for outstanding high frequency resolution ? 50 mm driver unit ? 6 Nines Pure Copper voice coils and input cable (6N = 99.999% purity) ? Low resonance driver housing enclosure ? Oval ear pads with super comfort padding ? Superior external noise isolation ? Gold plated headphone plug with screw-type adaptor ? Compatible with standard size (home components) headphone jacks as well as 3.5 mm mini-size personal audio jacks ? 30 ohms ? High strength neodymium magnets Utifra den informasjonen, er det mulig å se at headsetet er verdt 1500-2000 kr? Lenke til kommentar
tors81 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg fikk Koss UR40 i posten igår, etter at jeg har lest endel bra om den. De bør være greie til meg som ikke har så høye krav. De var iallefall gode å ha på syns nå jeg. Lenke til kommentar
Cimmerian Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Grado SR225. Koster $200 og er meget bra, særleg om du har ein liten forsterker og liker litt rocka musikk. PortaPro når eg er ute av heimen. Crom Endret 9. oktober 2004 av Cimmerian Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har et Koss R55B, men bruker det kun på lan. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hehe... Litt annen pris klasse det der. Kanskje at jeg må finne en plass og få prøvd de der =P Det må du. Får mye for 9900,- (mk2 SE-modellen, aner ikke hva som er anderledes though). Kjipt at MD-en min ikke klarer å fyre de opp. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det er visst det headsettet jeg har Jeg er ikke så kresen, så det funker fint for meg... sammen med koda anlegget mitt Om et headsett er bra eller ikke er ofte ganske subjektivt. For alt jeg vet, så hadde du kanskje hatet mitt Sennheiser HD 497. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Koss Portapro : Kompakt , fin passform. Fin balansert bass. Bruker det til spilling og musikk , og fungerer veldig bra til det. Prisen på kr. 350 gjør det til en fin valuta for pengene vil jeg si. Bruker det samme jeg også. Er storfornøyd med den Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 har koss et eller anna, kosta vell 450-500 kr Men vill bare si til de som kjøper velg koss eller sennheiser. etter min mening og mange andre de beste merkan Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOSSKSC11 denne! Den fungerer utmerket til den pris. Hadde noen svære philips kolosser å de lagde mye dårligere lyd en Koss'en. De var appotil dyrere en koss'en. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Sennheiser EH2200 + Veldig fin og klar lyd. Perfekt passform. Lav vekt og myke puter. Relativt god isolasjon. - Litt lite bass. Kanskje ikke verdt litt over 600 kroner. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med dette headsettet Endret 9. oktober 2004 av Apoc_ Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Koss KTX/PRO Geniale.. når jeg var ferdig med moddingen (en ledning og bort med volumkontrollen) var de enda mer geniale... kosta ca 300.. ligger også ett sett sony mdr-v150, det er no dritt... null bass.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Koss Porta Pro & Pro 4AAT Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sannheiser PC150 det ultimate gaming headsetet, bra lyd og bra mic, og den klemmer ikke ørene dine, har aldri vært mer fornøyd med et headset før Lenke til kommentar
Never Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) trives godt med mine philips sbc hc 8412 ble lei av alle headsetta som gikk i stykker (i ledningen) lyden er kansje ikke top of the art men er bra nok trådløst ruler bare micen fikk jeg på bilteama for 22.90nkr mer enn bra nok til ts og ventrilo... edit :la til mic Endret 9. oktober 2004 av Nake Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 trives godt med mine philips sbc hc 8412ble lei av alle headsetta som gikk i stykker (i ledningen) lyden er kansje ikke top of the art men er bra nok trådløst ruler bare micen fikk jeg på bilteama for 22.90nkr mer enn bra nok til ts og ventrilo... edit :la til mic Lyden i et trådløst headset er jo elendig i forhold til vanlige i samme prisklasse da.. Eneste positive med dem er at de er trådløse, hehe Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Fikk Sennheiser RS120 fra Microplex i dag, så langt kjempefornøyd (har en bord mikk her et sted ) Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har Sony MDR-F1, er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Plantronics .Audio 90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå