nr.4 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har Phillips sbc hg100 til pc-en. Utrolig bra til spill/gaming, men ikke spesielt pent synes jeg. Spiller musikk fint, men til mp3-spilleren min har jeg noen gamle sennheiser. Lenke til kommentar
audunr Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Grado Labs SR225. Feilpriset på Hifiklubben noen år tilbake, solgt som SR125. Et pent kjøp av min far! Meget god lyd, men noe ubehagelige å ha på. Ikke noe du bruker sammen med iPoden. MVH Audun Lenke til kommentar
InfecteD Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg tok meg råd til et Sony MDR-7509 siden ingen andre headset kom i nærheten av den lydkvaliten og trykket disse har (Av de jeg har prøvd). Koster en plass mellom 2100-2500kr i Norge. Demper omtrent 25db av utvendig støy (som oppgitt i spec) har også fått dette bekreftet av en fyr som jobber i lydstudio. Du kan spille hva du vil med dette headsettet og omtrent så høyt så du klarer. Det spiller alt uten antydning til forvrenging. Men du vil oppdage at MP3'ene dine somregel ikke holder mål. Artifacts meg her og der. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg tok meg råd til et Sony MDR-7509 siden ingen andre headset kom i nærheten av den lydkvaliten og trykket disse har (Av de jeg har prøvd). Få testa et par Grado RS1, tror nok du får deg en liten overraskelse da. Men tilbake til hva jeg har: Koss PortaPro, Grado RS1, Sennheiser HD497, Koss UR40 og et par Technics RP-DH1200. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har hatt: Trust Multifunction Bass: + - Kan til nøds brukes til spilling - - Dårlig passform - Dårlig lyd (Tilnermet ubrukelig til musikk) Det er visst det headsettet jeg har Jeg er ikke så kresen, så det funker fint for meg... sammen med koda anlegget mitt Lenke til kommentar
Gatts Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har nettopp bestilt meg Sennheiser HD595. Lenke til kommentar
InfecteD Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg tok meg råd til et Sony MDR-7509 siden ingen andre headset kom i nærheten av den lydkvaliten og trykket disse har (Av de jeg har prøvd). Få testa et par Grado RS1, tror nok du får deg en liten overraskelse da. Men tilbake til hva jeg har: Koss PortaPro, Grado RS1, Sennheiser HD497, Koss UR40 og et par Technics RP-DH1200. Hehe... Litt annen pris klasse det der. Kanskje at jeg må finne en plass og få prøvd de der =P Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Philips SBCHP840. Funker greit, kjøpte dem på Elkjøp for halvannet år siden. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Etter å ha sittet med headset som koster godt over 1000 kr så blir det ikke mye opplevelse å høre på "billig" modellene som koss porta pro, koss ur 40, eller noe slags sorroun headset til 500 kr.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Beyerdynamic DT 660.. utrolige hodetelefoner. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Zalman 5.1.. Greie til mitt bruk Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg bruker Koss PortaPro Fin lyd og bass, men det blir litt mye forstyllerser utenfra hvis det er mye bråk siden de ikke er tette. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 har også zalman 5.1 settet, mene tror jeg må skaffe meg et bedre ludkort, er for mye støy og ikke bra nok 5.1 støtte med det integrerte soundstorm kortet eneste som er kjipt med dette headsettet er at det blir litt varmt i øra Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Grado SR 80 er mine nåværende. kjøpte de grunnet utrolig klar og fin lyd. de brukes sammen med et SB audigy2 ZX eller en Marantz KI Signature cdspiller. de krever litt tilvenning til øret grunnet en ganske har hodepute, men når du er blitt vant til de, er de utrolig herlige. Til utebruk bruker jeg noen Sony ørepropper med noe greier som går inn i øret for å øke bassgjengivelsen og isolere mer av støyen (blier/busser/hyling osv.) grei samarbeidspartner til walkman D-EJ955 og en asonos mp3 spiller. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Sony MDR-V700DJ henger her på veggen hos meg Klar fin lyd. Kunne vært dypere bass, men det er tross alt headset. Har ingenting og klage over i det hele tatt. Endret 9. oktober 2004 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Jeg kan nevne at jeg hadde et headsett som kostet 1250,- (glemt navn/modell) for et par år siden, og lyden var helt fantastisk. Det samme kan ikke sies om innfatningen, den tålte absolutt ikke utstrakt bruk. Etter 4-5 måneder gikk bokstavelig talt hele greia i oppløsning. Siden jeg har dårlig hørsel fra før, fant jeg ut av at Philips headsettet (som kostet rundt 600,-) gav meg den samme hørselsopplevelsen og kvaliteten på konstruksjonen er jo mye bedre. Setter på og tar som regel av meg headsettet mange, mange ganger om dagen, så jeg må ha noe som holder mål. Endret 9. oktober 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
Mio Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Denon AH-D750 Disse er det innmari behagelig lyd i Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sennheiser PC150 til gaming (på rep) KOSS Porta Pro til min mp3 spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå