SilverWolf Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Får hive meg på denne jeg også... Inne til alt: Audio-Technica ATH-A900 Ute: Sennheiser PX 100 Har også Beyerdynamic DT 231 som jeg planlegger å modifisere slik at de kan benyttes ute. Regards SilverWolf Endret 3. mars 2005 av SilverWolf Lenke til kommentar
R.A.W.S.T.E.E.Z Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Koss Headset Pro 3aa Titanium (lukket) Pris: 692,- Brukes til å høre på musikk, se film og spille. Veldig bra isolasjon, klar og fin lyd med personlighet og bra bass. Til denne bruken et perfekt headset, minus med det er at det går i stykker fort. Sennheiser HD595 (åpent) Pris: 1250,- Bruker disse til monitoring, mixing og produksjon av musikk. Veldig klar og nøytral lyd. Minus med dette headsettet er at det ikke egnes til å se på film eller høre på musikk da lyden er altfor nøytral, lite bass og i tillegg litt hul. Musikk og film på disse er en kjedelig affære. Men utmerket til monitoring. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 AKG k-301. Koss ett eller annet.... AKG`n har sinnsykt fin lyd, bruker dem til spilling, er litt tungdrevne, men hvilke fine soveputer på dem... Bare å sette på film og legge seg ned til man sovner.. Begynner å dra på årene disse, men kvalitet er det.. Nesten som ny.. Har også hatt trust 410.. Snublet i ledningne ett par ganger, og dermed røyk dem Ellers var dem egentlig ikke så ille til den prisen. Men jeg og mine AKG Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg har en hel haug med diverse ørepropper, siden alle har en stygg tendens til å gå i stykker etter noen måneders bruk. Ellers har jeg et par Koss PortaPro og et par Koss UR-15C, som jeg er veldig fornøyd med, men dessverre er lyden gått'an i den ene klokken. Apropos det, noen som vet om det er samme "livstidsgaranti" på disse som på portapro, og isåfall hvor jeg kan henvende meg for å få reparert de hvis det er slik garanti? kan liksom ikke levere de inn der jeg kjøpte de, siden det var i usa fo 6 måneder siden. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Beyer Dynamic DT770Pro (lukket). Koster ca. 1800,- Fordeler : 5hz - 35Khz Dyp og fin bass. Klar diskant. Veldig bra til musikkproduksjon Ulemper : Tungt Pris Endret 3. mars 2005 av lavizh Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nå har ikke jeg lest hele tråden, men.. Har to stykker jeg bruker. Et Koss Porta Pro. Billig. Grei lyd. (For) mye bass. Et Koss A-250. Stort. Åpent. God lyd. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Beyerdynamic DT 660. Synes de gir veldig god lyd. Lyden leveres fra et Terratec DMX 6Fire kort. Leste en "audiophile" test som klaget på at den hadde litt mye bass. Bare positivt i min bok. Plasten skyldes at det er en rimligere utgave en "storebror" modell. Teknisk svada: Transducer type: Dynamic, closed Frequency response: 5 - 32,000 Hz Nominal SPL acc. to IEC 60268-7: 97 dB Nominal impedance acc. to IEC 60268-7: 32 Ω Power handling capacity acc. to IEC 60268-7: 100 mW Nominal THD acc. to IEC 60268-7: < 0.1% Ambient noise isolation: 16 dB Average pressure on ear acc. to IEC 60268-7: 2.5 N Sound coupling to the ear: Circumaural Weight without cable: 350 g Cable length: 3 m / single-sided cable Connector: Gold vaporized stereo 3.5 mm mini-jack & 6.35 mm adapter Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Bruker Koss PortaPro Veldig god lyd. Samme her, veldig enig Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg bruker nå disse hodetlf'ene fra pioneer, Er enormt bra lyd og veldig fyldig og god ren bass. Har aldri testet noe bedre. Synes de er verdt hver eneste krone . mvh Erik_s Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Forsterker: Pioneer Sa-540 -> Hodetelefoner: Sennheiser 650 og 575. 650'n: Overlegen lydkvalitet, men dessverre veldig dyr. Har godt lydbilde, men sliter litt på den aller dypeste bassen. 575'n: Ikke fullt så bredt lydspekter som 650, men har bedre bass. Den er vanskelig å få tak i, men er ikke så dyr som 650. Endret 4. mars 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 har Sennheiser PC150. har litt lyst på icemat siberia men stoler ikke på komplett kommentarer(har en teori at det er mye folk som ikke har peiling der). pluss alle gamere som sier siberia er så bra er nok sponsa og fortalt at de må si det. når jeg bytter headset kommer det nok til å bli det nye headsetet som sennheiser snart kommer med PC160. er virkelig fornøyd med sennheiser. Har icemat siberia selv og kan si at de slettes ikke var så imponerende.. jeg kjøpte dette settet etter å ha lest komentarene på komplett.. ikke mye verdt gitt.. det funker greit til spill siden de er behagelige å ha på over lengere tid, men som den metall duden jeg er så funker de dårlig til musikk, merker stooor forskjell på lyden når jeg vrir over til høytallere Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 KOSS ksc11. Nogenlunde god lyd, i forhold til prisen. Etter 1 års minimal bruk har de også begynnt og skurre. Men jeg er fornøyd med kjøpet fortsatt Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 har Sennheiser PC150. har litt lyst på icemat siberia men stoler ikke på komplett kommentarer(har en teori at det er mye folk som ikke har peiling der). pluss alle gamere som sier siberia er så bra er nok sponsa og fortalt at de må si det. når jeg bytter headset kommer det nok til å bli det nye headsetet som sennheiser snart kommer med PC160. er virkelig fornøyd med sennheiser. Har icemat siberia selv og kan si at de slettes ikke var så imponerende.. jeg kjøpte dette settet etter å ha lest komentarene på komplett.. ikke mye verdt gitt.. det funker greit til spill siden de er behagelige å ha på over lengere tid, men som den metall duden jeg er så funker de dårlig til musikk, merker stooor forskjell på lyden når jeg vrir over til høytallere Jeg synes de er kjempebra til det meste jeg. Men om jeg skal høre musikk gjør jeg ikke det med headsettet uansett. Da bruker jeg jo stereoanlegget. Men jeg synes de funker bra til det også jeg. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
.com Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 et philips sammenleggbart headsett til 350kr kjøpt på elkjøp, holder for meg. bruker heller penger på ram, prosessor osv. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 et philips sammenleggbart headsett til 350kr kjøpt på elkjøp, holder for meg. bruker heller penger på ram, prosessor osv. Helt uenig. Et headsett kan holde i mange år i forhold til datakomponenter! Å legge 1000-2000 kr i et ordentlig headsett synes jeg kan være en god investering. Tror ikke de fleste er klar over hvor stor kvalitetsforskjellen egentlig er. Et godt lydkort må jo også til. Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Philips 5.1 Trådløse!! Di ruler Blir det ikke noe "lagg" i trådløse. Tenker spill og slikt. Mvh Audun Hagen vel.. tror nok at radiobølger som i luft går 29xxxxm/s sku være raskt nok til at du ikke merker noen forsinkelse... det som kan være er at trådløse hodetelefoner bruker mye plass på mottakerutstyr noe som begrense plassen brukt til elementer.... billige trådløse har ofte svært dårlig lyd.... min erfaring sier iallfall dette.... personlig har jeg ikke vært borti noen trådløse som har gitt meg lyd som tilfredstiller mine behov.... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Akta snedent design headset. Så faktisk veldig fine ut. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=124207&cks=PRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå