Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg driver å tar backup av mine filer før jeg skal skifte disk. Nå lurer jeg litt på kazaa filene mine. Alle som ikke er ferdig lastet ned er jo dat filer. Hvis jeg brenner disse ut på en CD, vil de da kunne tas opp igjen av kazaa i en ny installasjon? Altså, en fresh install av kazaa, og så bare lime inn dat filene...vil da kazaa skjønne at dette er filer som ikke er ferdig, og dermed legge de i download vinduet? Hvis ikke: er det noen måte å gjøre det på ellers? (har litt over 700MB som ikke er ferdig lastet ned, fordelt på mange filer...jævlig surt hvis jeg mister alt som er der!) Lenke til kommentar
magle Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 rimelig sikker på at det funker. jeg har gjort det hvertfall, og da funka det. eller var det på dc? nei. ække sikker, men tror. Lenke til kommentar
ebe Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Gjorde dette senest igår med to filer, tok backup og sletta filene. Da jeg kopierte de tilbake og startet KaZaA på nytt kom bare en av to filer opp i download vinduet. Har gjort dette tidligere også med mange filer. Da var det bare noen få som ikke "kom tilbake". Så du kan nok ikke regne med å få alle filene dine tilbake i download vinduet, men de fleste - vil jeg tro. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg åpna en av dat filene i wordpad, sånn ut av ren nysgjerrighet og for å se hva som sto. Helt nederst står path'en, som i mitt tilfelle er H:Kazaa downloadsfilnavn. Hvis jeg har kazaa på et annet volumnavn på den nye disken så blir det vel selvfølgelig klabb og babb vil jeg tro. Men det går vel hvis jeg redigerer i wordpad feks? Bare skrive inn den nye plasseringen? Hvorfor er det som i ebe's tilfelle at noen virker og andre ikke? Formatering SUX! Er mye pes og jobb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå